اولین تریلر بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر (Modern Warfare) را تماشا کنید

سرانجام نسخه جدید مجموعه Call of Duty معرفی شد. اولین تریلر بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر (Call of Duty: Modern Warfare) را در ادامه تماشا کنید

با معرفی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر شاهد بازگشت این مجموعه محبوب هستیم. از مدتی پیش شایعه شده بود که قسمت جدید ندای وظیفه از سری مدرن وارفر خواهد بود، در نتیجه این رونمایی چندان هم غافل گیرکننده نیست.

اکتیویژن در اولین تریلر، قسمت کوچکی از بخش‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد و طبق ادعای آن‌ها، این ویدیو بر اساس گرافیک اصلی داخل بازی است. شما همچنین می‌توانید یک بار دیگر با کاپیتان پرایس مشهور ملاقات کنید که بازگشت‌اش از مدتی قبل پیش بینی شده بود.

این تریلر همچنین تاریخ عرضه بازی را مشخص می‌کند. طرفداران مدرن وارفر در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 1398) می‌توانند منتظر عرضه این بازی باشند.

تریلر بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر – Call of Duty: Modern Warfare

این تریلر خاطرات خوش قسمت‌های قبلی را زنده می‌کند و نشان می‌دهد که بازی دارای جزئیات دقیق و زیادی است. طرفداران مدت‌ها منتظر قسمت جدیدی از این مجموعه بودند و تریلر مذکور نشان می‌دهد که شاهد یک دنباله شایسته برای سری مدر وارفر خواهیم بود. طبق اعلام اکتیویژن، بازی در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد داشت و احتمالا ویدیویی از گیم پلی بخش داستانی تک نفره و همچنین بخش آنلاین چند نفره منتشر خواهد شد تا مشخص شود دقیقا با چه چیزی رو به رو هستیم.

استودیوی ایفینیتی وارد از سال 2016 و پس از انتشار بازی اینفینیت وارفر، توسعه این بازی را آغاز کرد و استودیوهای بینکس و ریون سافتور نیز در ساخته بازی همکاری داشته‌اند. طبق اعلام شرکت سازنده، این نسخه جدید یک بازسازی از مجموعه است و برای اولین بار در تاریخ سری کال آف دیوتی، در بخش آنلاین، دارای ویژگی کراس پلی خواهد بود.

بازی مدرن وارفر در تاریخ 25 اکتبر برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.