دوربین سونی اکسپریا 1

3 ویدیوی تبلیغاتی با تمرکز بر قابلیت‌های دوربین سونی اکسپریا 1 منتشر شد

اکسپریا 1 سونی، مجهز شدن به تراشه اسنپدراگون 855، یکی دیگر از پرچمداران سال 2019 محسوب می‌شود. پا به پای دیگر پرچمداران، دوربین سونی اکسپریا 1 سه گانه است، با این تفاوت که به ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای فیلم برداری مجهز شده است.

سونی اکسپریا 1 به لطف مجهز شدن به نمایشگری بسیار کشیده (نسبت ابعاد تصویر 21:9) و استفاده از پنلی اولد با رزولوشن 4K، یکی از متفاوت‌ترین پرچمداران سال جاری به شمار می‌رود. دوربین سونی اکسپریا 1 همرده با دیگر محصولات بالارده سال جاری، مجهز به سه سنسور است. سونی برای متفاوت کردن این دوربین از سایر گوشی های هوشمند، قابلیت‌های آن در زمینه فیلم برداری را شدیدا افزایش داده است. سازنده به منظور یادآوری قابلیت‌های دوربین سونی اکسپریا 1 به کاربران، به تازگی سه ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است. آن‌ها به تنظیمات حرفه‌ای دوربین این گوشی اشاره دارند.

یکی از قابلیت‌های مهم دوربین این گوشی Cinema Pro است. Cinema Pro مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهند ویدیوهایی حرفه‌ای‌تر و واقعی‌تر ضبط کنند. نرخ فیلم برداری همانند فیلم‌های سینمایی عادی 24 فریم بر ثانیه است، اما سرعت شاتر، به منظور منعکس کردن قسمت‌های دارای نور و همچنین سایه‌ها، متغیر خواهد بود. علاقه‌مندان به هنر فیلم برداری، یکی از اصلی‌ترین طرفداران قابلیت‌های خاص دوربین سونی اکسپریا 1 به شمار می‌روند.

یکی دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی به ویژگی Optical Steady Shot دوربین اشاره دارد. به لطف آن و از طریق استفاده از سیستم هیبریدی متشکل از تثبیت‌کنندگی نوری و الکترونیکی تصویر (OIS و EIS)، تاثیر لرزش‌های دست در ویدیوهای نهایی به حداقل خواهد رسید. شرکت‌های گوشی‌ساز زیادی قابلیت‌های تثبیت‌کنندگی مشابهی در دوربین پرچمداران ارائه می‌کنند، اما سونی مدعی شده سیستم خنثی‌سازی لرزش آن، در حد دوربین‌های مخصوص فیلم برداری سینمایی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. پس کی عرضه میشه تو بازار…کسی از امتیاز بنچمارک این گوشی خبر داره.میگن خیلی قویه نسبت به رقبا با چیپ اسنپ۸۵۵

  2. ینی امیدی هست بهش؟؟؟

  3. ی مدت زده بود جاده خاکی ولی باز فک کنم ی امیدی بهش هست

  4. سسسوووووننننننننننننننیی عشقه
    سون
    واقعا عالیییییی هستیی