پاناسونیک لومیکس S1H

دوربین بدون آینه پاناسونیک لومیکس S1H ویدیوهایی با وضوح 6K ضبط می‌کند

دوربین بدون آینه پاناسونیک لومیکس S1H معرفی شد. Panasonic Lumix S1H می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 6K را ضبط کند. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت دوربین جدید پاناسونیک بیشتر آشنا شوید.

سال گذشته با توجه به این که دو کمپانی نیکون و کانن با معرفی دوربین‌های بدون آینه‌ی فول فریم خود اوج گرفتند٬ پاناسونیک با معرفی دوربین‌های جدید سری لومیکس S خود تلاش کرد تا از قافله عقب نماند. حالا به نظر می‌رسد نوبت به رونمایی از یک دوربین جدید به نام پاناسونیک لومیکس S1H رسیده است.

وضوح 6K با نسبت 3:2 و 5.9K با نسبت 16:9

پاناسونیک لومیکس S1H با هدف ویدیوگرافرها طراحی شده است٬ زیرا این دوربین قادر به ضبط ویدیوهایی با وضوح 6K خواهد بود. هرچند فیلمبرداری 6K با نسبت ابعاد 3:2 انجام می‌شود٬ اما وضوح 5.9K نیز برای کسانی که می‌خواهند با نسبت استاندارد 16:9 و نرخ 30 فریم بر ثانیه‌ای فیلمبرداری کنند در اینجا وجود دارد. البته هنوز تعداد کاربرانی که نیازمند فیلمبرداری با وضوح 6K هستند٬ چندان زیاد نیست.

از دیگر قابلیت‌های دوربین بدون آینه جدید پاناسونیک می‌توان به V-Log و V-Gamut اشاره کرد که از بیش از 14 توقف محدوده دینامیکی پشتیبانی می‌کند؛ این همان چیزیست که دوربین‌های بدون آینه‌ی بالارده‌ی سونی با قیمت گزاف خود آن را ارائه می‌کنند. همچنین٬ از آنجایی که پاناسونیک لومیکس S1H جزو دوربین‌های خانواده S پاناسونیک است٬ با لنزهای این خانواده نیز سازگاری دارد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه مشکل خاصی از لنز دیگر اعضای این خانواده در این دوربین استفاده کنید.

قیمت پاناسونیک لومیکس S1H

پاناسونیک عملکرد خوب خودش را با دوربین‌های سری G خود به نمایش گذاشته است٬ اما به نظر می‌رسد S1H می‌تواند به این کمپانی کمک کند تا استاندارد جدیدی را در محصولاتش به وجود آورد. البته تجربه‌ی این استاندارد برای شما ارزان تمام نخواهد شد؛ برای خرید این دوربین جذاب باید 4 هزار دلار هزینه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*