آیا شخصیت اصلی بازی جی تی ای 6 یک زن خواهد بود؟

بازی GTA 5 برای اولین بار چند شخصیت قابل بازی مختلف داشت اما آیا بازی جی تی ای 6 (Grand Theft Auto 6) دارای یک قهرمان زن خواهد بود؟

مجموعه GTA هرگز دارای یک شخصیت اصلی زن نبوده است اما شاید شرکت راک استار در بازی جی تی ای 6 این سنت را بکشند. راک استار هرگز از یک فرمول ثابت در ساخت بازی‌هایش استفاده نکرده و همیشه شاهد تغییرات اساسی و البته مناسب در آثار این شرکت بوده‌ایم.

طبق شایعات اخیر، بازی GTA 6 ممکن است برای اولین بار یک شخصیت زن قابل بازی داشته باشد، چیزی که به شکل عجیبی تاکنون از این مجموعه غایب بوده است.

جی تی ای 6

این شایعه از یک ویدیوی قدیمی ریشه گرفته که این روزها دوباره در فضای انلاین منتشر شده و به شایعات قسمت جدید مجموعه افزوده است. در چند ماه اخیر، اخبار متفاوتی از این بازی شنیده‌ایم، از اینکه برای مدتی در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود تا اینکه داستان آن در شهرهای وایس سیتی و لیبرتی سیتی جریان خواهد داشت. تمامی این‌ها تنها شایعه بوده و تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که راک استار در حال توسعه و کار بر روی بازی است.

بازی GTA 5 دارای سه شخصیت قابل بازی بود، فرانکلین، مایکل و ترور، شاید راک استار برای قسمت بعدی هم چنین رویکردی را استفاده کند و شاید همانند رد دد ریدمشن 2، تنها شاهد یک شخصیت قهرمان باشیم. اما اگر بازی دارای چند شخصیت باشد، این احتمال که یکی از آن‌ها زن باشد، به شدت بالا می‌رود. قرار دادن یک شخصیت قهرمان زن، بدون شک مورد استقبال طرفداران قرار می‌گیرد و این مجموعه را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

در حال حاضر شایعه شده که بازی در سال 2020 عرضه خواهد شد که در این صورت، به زودی باید شاهد رونمایی از بازی باشیم. بازی جی تی ای 6 شاید در نمایشگاه E3 2019 معرفی شود، فعلا تنها باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه فرقی داره ؟؟؟
    بازی بازیه دیگه چه فرقی می کنه