سیستم عامل ویندوز

مایکروسافت به دنبال جایگزینی برای سیستم عامل ویندوز است

مایکروسافت قصد دارد برای سیستم عامل ویندوز یک جایگزین بسیار مناسب و کارآمدتر عرضه کند که نسبت به نسخه‌های فعلی بسیار مدرن و یکپارچه خواهد بود و قادر است از اینترنت 5G نیز پشتیبانی کند.

گزارش‌های مختلفی پس از نمایشگاه کامپیوتکس 2019 منتشر شد که شرکت مایکروسافت به عنوان عرضه‌کننده سیستم عامل ویندوز قصد دارد جایگزین بسیار بهتر و کارآمدتر از آن را به بازار عرضه کند. هرچند مایکروسافت در خصوص عرضه جایگزین سیستم عامل ویندوز خبری را منتشر نکرده است، اما نیک پارکر، معاون امور مشتریان و فروش دستگاه‌های مایکروسافت با حضور در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از طراحی سیستم عامل جدید و مدرن جدیدی خبر داد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

جزئیات جایگزین سیستم عامل ویندوز

تمامی حواشی پیرامون مایکروسافت از توسعه سیستم عامل جدیدی خبر می‌دهد. هرچند نیک پارکر نام سیستم عامل جدید مایکروسافت را مطرح نکرد، اما از اظهارنظرهای او می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که یک سیستم عامل مدرن و یکپارچه توسط این غول تکنولوژی در حال طراحی است. در واقع شرکت مایکروسافت بر این باور است که اگر یک سیستم عامل مدرن و یکپارچه را به صورت پیش‌فرض بر روی سیستم‌های رایانه‌ای به بازار عرضه کند می‌تواند تهدیدها و حملات سایبری، بدافزاری و آسیب‌پذیری‌های امنیتی را به صفر برساند. این سیستم عامل جدید دارای قابلیت نسل پنجم اینترنت موبایل خواهد بود و کاربران به واسطه آن می‌توانند از خدمات پرسرعت اینترنت بهره‌مند شوند.

کارشناسان فعال در حوزه فناوری معتقد هستند که تمامی توضیحاتی که مایکروسافت در گذشته و با حضور در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 در خصوص یک سیستم عامل یکپارچه و مدرن ارائه داده است به سیستم عامل ویندوز شباهتی ندارد و این اظهارنظرها به نسخه جایگزین این سیستم عامل مرتبط است. از این رو علاقه‌مندان می‌توانند در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه یک سیستم عامل بسیار هوشمند و مدرن با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من که بخاطر آمریکایی بودنش و لجبازیهایی که باایران داره می خوام بزارمش کنار.
    بعلاوه از xp تا حالا هرچی داده مزخرف و پر از ایراد بوده .شاهکارش
    ویندوز 10بود که اونم ر…….
    در اولین فرصت سیستم عاملی پیدا کنم کارمو راه بندازه
    ویندوز و میندازم سطل آشغال . یانکی بی سروپا