آنر 20 پرو

نسخه چینی آنر 20 با دوازده گیگ رم عرضه می‌شود

در پایان اردیبهشت ماه، شاهد معرفی سری آنر ۲۰ به مخاطبان جهانی بودیم؛ اما این دستگاه‌ها هنوز در چین دیده نشده‌اند. حالا طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت رگولاتوری این کشور (TENAA)، نسخه چینی آنر 20 و آنر 20 پرو (Honor 20 Pro) با حافظه رم 12 گیگابایتی در راه هستند.

این دو گوشی هوشمند که با شماره مدل YAL-AL00 و YAL-AL10 در سایت تنا ظاهر شده‌اند، اکثر مشخصات خود را از نسخه جهانی به ارث برده‌اند؛ اما ظاهرا نسخه 12 گیگ رم، مختص بازار داخلی است. از طرفی نسخه چینی آنر 20 با ترکیب حافظه 256/8 گیگابایتی هم قابل خریداری خواهد بود؛ در حالی که در بازارهای جهانی تنها نسخه 128/6 گیگ در دسترس مشتریان قرار دارد.

ابعاد دستگاه‌ها، سایز نمایشگر و ظرفیت باتری آن‌ها بدون تغییر مانده و هر دو با EMUI 9.1 کار می‌کنند که مبتنی بر اندروید پای است. تراشه کایرین 980 و دوربین‌های پرشمار هم در نسخه چینی آنر 20 و مدل پرو وجود خواهند داشت.

نسخه چینی آنر 20

مدیرعامل برند آنر «جرج ژائو» از ورود این دو محصول به بازار در آینده نزدیک خبر داد، اما تاریخ دقیقی را اعلام نکرد؛ موضوعی که شاید ناشی از شدت گرفتن تنش‌ تجاری بین دولت ایالات متحده و چین باشد. البته به نظر نمی‌رسد عرضه‌ی این گوشی های هوشمند در چین دچار تاخیر شود؛ آن هم در شرایطی که نهادهای ذی‌ربط تاییدیه‌های لازم را صادر کرده‌اند.