آیپد پرو

رویای پشتیبانی آیپد از ماوس سرانجام به حقیقت می‌پیوندد

با وجود قدرت فراوان دستگاه‌های آیپد پرو، اما هنوز نمی‌توان آن‌ها را جایگزینی برای لپ تاپ ها دانست. مشکل، محدودیت‌های iOS است که پشتیبانی آپید از ماوس و اجرای برخی عملکردهای مک او اس یا ویندوز را ناممکن می‌سازد؛ اما اوضاع با انتشار iPadOS تغییر کرده است.

آیپد او اس را باید انشعابی از آی او اس بدانیم که آیپد را به دستگاه کاربردی‌تری تبدیل می‌کند. ظاهرا یکی از ویژگی‌های به درد بخور آن هم، امکان پشتیبانی آیپد از ماوس است. به این ترتیب سرانجام آیپد پرو در همراهی با Smart Keyboard (یا هر کیبورد دیگری)، به دستگاهی تبدیل خواهد شد که خیلی‌ها آرزویش را داشتند.

پشتیبانی آیپد از ماوس

این موضوع را نخستین بار، یکی از توسعه‌دهندگان به نام «استیو تروتون» پس از انتشار نسخه بتای سیستم عامل دریافت. پیش‌تر هم شنیده‌هایی دراین‌باره به گوش می‌رسید و حالا شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند.

البته به نظر می‌رسد فعلا، پشتیبانی از ماوس در قالب قابلیت AssistiveTouch امکان‌پذیر است و باید دید پشتیبانی کامل چه زمانی محقق خواهد شد. هرچند که در بخش تنظیمات Pointing Devices، گزینه‌ای برای دستگاه‌های بلوتوثی وجود دارد و این شاید به معنای پشتیبانی از ماوس بلوتوثی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصلا به خدا تبدیل به اینم نشه ما حسرتشو می خوریم