نسخه پایه آیفون XI اپل

نسخه پایه آیفون XI اپل ظرفیت 128 گیگابایتی خواهد داشت؟

امروزه ظرفیت حافظه داخلی بسیاری از پرچمداران بازار موبایل، حداقل 128 گیگابایت است و شاید نسخه پایه آیفون XI هم از همین روند پیروی کند. این در حالیست که مدل‌های فعلی آیفون اپل، دارای ظرفیت حداقلی 64 گیگ هستند و گزینه بعدی برای خریداران، نسخه 256 گیگ آن‌هاست.

در گزارش‌های جدید، نه تنها نسخه پایه آیفون XI و برادر بزرگ‌ آن، بلکه ارزان‌ترین مدل آیفون 2019 نیز با فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی توصیف شده است. با دو برابر شدن ظرفیت حافظ داخلی، دیگر نیاز نیست کاربران برای ذخیره اطلاعات در گوشی خود، صرفه‌جویی به خرج دهند. از طرفی فضای کافی هم برای دانلود و نصب آپدیت‌های جدید iOS فراهم خواهد بود.

مدل های جدید آیفون که فعلا از آن‌ها با نام XI یا آیفون 11 یاد می‌شود، یک ماژول دوربین مربعی شکل و برآمده خواهند داشت و قاب آن‌ها احتمالا، طوری خواهد بود که در تصاویر بالا می‌بینید.

به هر حال اگر نسخه پایه آیفون ایکس آی دارای ظرفیت 128 گیگابایتی باشد، شاید گران‌ترین نسخه به حافظه داخلی 1 ترابایتی تجهیز شود. هم‌اکنون آیپد پرو در چنین نسخه‌ای موجود است (هر چند با قیمتی گزاف)؛ آن هم در حالی که نسخه پایه دستگاه، حافظه داخلی 64 گیگ دارد.