رنو کولئوس 2020

رنو کولئوس 2020 فیس لیفت معرفی شد

رنو کولئوس 2020 فیس لیفت رونمایی شد. این کراس اوور میان‌سایز نسبت به گذشته از ظاهری جدید، پیشرانه قدرتمندتر و تکنولوژی‌های به‌روزتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات رنو کولیوس جدید آشنا می‌شویم.

شرکت رنو فرانسه از مدل فیس لیفت رنو کولئوس رونمایی کرد. این برای نخستین بار است که شرکت رنو سه سال پس از معرفی نسل دوم این خودرو برای آن یک مدل فیس لیفت در نظر می‌گیرد. در ظاهر بیرونی کولیوس فیس لیفت شاهد تغییرات زیادی نیستیم و بیشترین تغییرات در نمای جلوی خودرو اعمال شده است که از تغییرات این بخش می‌توان به جلوپنجره برجسته‌تر، صفحه‌های محافظ جانبی بزرگ‌تر و تریم کرومی جدید اشاره کرد. همچنین شرکت رنو برای بخش‌های عقب چراغ‌های سه‌بعدی در نظر گرفته و برای بخش جلو نیز از چراغ‌های LED Pure Vision استفاده کرده است که به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها عرضه می‌شود. همچنین این کراس اوور میان سایز از رنگ قرمز متالیک جدید و رینگ‌های آلیاژی جدید دو رنگ بهره می‌برد.

مشخصات رنو کولئوس 2020

رنو کولئوس 2020

در کابین خودرو رنو کولئوس 2020 فیس لیفت شاهد افزایش کیفیت متریال هستیم. تریم‌ها نیز بازطراحی شده‌اند و پشتی صندلی‌های عقب از حالت خم شدن دو مرحله‌ای بهره می‌برند. طراحان سیستم اطلاعاتی و سرگرمی R-Link2 را ارتقا داده‌اند و اکنون از کارپلی اپل نیز پشتیبانی می‌کند و امکان یکپارچه‌سازی آن با گوشی های آیفون هم میسر شده است. برای نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی از نمایشگرهای 7 یا 8.7 اینچی در این خودرو استفاده خواهد شد. رنو کولیوس 2020 از سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک جدید با ویژگی تشخیص عابر پیاده برخوردار است.

رنو کولئوس 2020

شرکت رنو برای مدل فیس لیفت رنو کولئوس 2020 دو موتور دیزلی جدید در نظر گرفته است. موتور اول یک پیشرانه 1.8 لیتری است که می‌تواند قدرتی معادل 150 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر تولید کند. موتور دوم نیز که یک پیشرانه بزرگ‌تر محسوب می‌شود دارای حجم 2 لیتری بوده و قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر ارائه می‌کند. یک گیربکس CVT به صورت استاندارد قدرت این دو موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته موتور بزرگ‌تر از سامانه چهار چرخ محرک بهره می‌برد.

رنو کولئوس 2020

این خودروساز فرانسوی قصد دارد رنو کولیوس 2020 را در دو تیپ Iconic و GT-Line به بازار عرضه کند که تیپ پایه از سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل تهویه دو منطقه‌ای، نورپردازی داخلی، چراغ‌های جلوی LED، سنسور در صندوق بار، دوربین دید عقب و کروز کنترل تطبیقی بهره می‌برد. مراحل فروش این کراس اوور میان‌سایز از ماه آینده شروع می‌شود و نخستین سری آن نیز در ماه اکتبر به مشتریان تحویل داده خواهد شد. همچنین قیمت این خودرو طی هفته‌های آتی رسانه‌ای می‌شود.

گالری عکس رنو کولیوس 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگش فقط همین دو تا بود ؟؟؟