تاریخ اکران فیلم Uncharted با بازی تام هالند مشخص شد  

سونی در نهایت تاریخ اکران فیلم Uncharted را با بازی تام هالند در نقش یک ناتان دریک جوان مشخص کرد. این فیلم سال آینده بر روی پرده خواهد رفت. 

فیلم Uncharted که یکی از مورد انتظارترین آثار شرکت سونی در چند سال اخیر به حساب می‌آید، در تعطیلات سال 2020 به اکران سینماها در خواهد آمد.

اقتباس از بازی‌های ویدیویی هرگز برای هالیوود خوش یمن نبوده است اما موفقیت نسبی فیلم‌های توم رایدر و پوکمون: کاراگاه پیکاچو در یکی دو سال اخیر، باعث شده که این ژانر جان تازه‌ای بگیرد. موفقیت این ژانر اتفاق خوبی برای پروژه‌هایی است که مدت‌ها در مرحله توسعه باقی مانده‌اند، از جمله فیلم آنچارتد که سونی چند سال است می‌خواهد آن را تولید کند.

فیلم Uncharted

تام هالند نزدیک به دو سال قبل برای بازی در نقش ناتان دریک انتخاب شد اما هنوز این فرصت را پیدا نکرده که این نقش را ایفا کند. سونی پس از بازی خوب هالند در نقش یک مرد عنکبوتی نوجوان در دنیای سینمایی مارول، تصمیم گرفت که از او در نقش ناتان دریک نیز استفاده کند. هالند قرار بود در کنار شان لوی، این پروژه را پیش ببرند اما کارگردان مذکور سال گذشته از ساخت فیلم کناره گیری کرد.

اوایل سال جاری میلادی، سونی دان تراختنبرگ، کارگردان شماره 10 خیابان کلاورفیلد را برای ساخت فیلم Uncharted انتخاب کرد و حالا تاریخ اکران فیلم را مشخص کرده است. طبق اعلام هالیوود ریپورتر، این فیلم در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) به اکران سینماها در خواهد آمد. اعلام این تاریخ نشان می‌دهد که سونی توسعه فیلم را جدی‌تر دنبال می‌کند. نکته دیگر این است که فیلم باید در هفته اول اکران با آثار بزرگی از جمله بازسازی فیلم داستان وست ساید به کارگردانی استیون اسپیلبرگ رقابت کند. سونی احتمالا به فیلم امید فراوانی دارد که آن‌ را برای فصل تعطیلات در نظر گرفته است.

فیلم Uncharted

مجموعه بازی Uncharted از محبوبیت بالایی برخوردار است و قسمت آخر آن با عنوان Uncharted 4: A Thief’s End توانست یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این مجموعه و حتی کنسول پلی استیشن 4 باشد. انتخاب دسامبر 2020 به یک دلیل دیگر هم هوشمندانه است، زیرا هیچ فیلمی از جنگ ستارگان، آواتار و یا دی سی قرار نیست در این ماه اکران شود و این بهترین فرصت برای سونی است که بتواند گیشه را در دست بگیرد. این شرکت در سال 2017، فیلم جومانجی 2 را در همین بازه زمانی به اکران در آورد و توانست فروش عظیمی را تجربه کند (962 میلیون دلار) و آن‌ها انتظار دارند که چنین اتفاقی برای فیلم Uncharted نیز رخ دهد.

ساخت فیلم به احتمال زیاد از اواخر سال 2019 اغاز می‌شود و به زودی باید شاهد معرفی تیم بازیگران باشیم. یکی از نقش‌های کلیدی که طرفداران منتظر معرفی بازیگر آن هستند، شخصیت سالی است و تام هالند امیدوار است که این نقش به جیک جیلنهال یا کریس پرت برسد. در حال حاضر هیچ بازیگری برای این نقش مشخص نشده و باید دید سونی در نهایت چه بازیگر بزرگی را برای آن در نظر می‌گیرد. به زودی اخبار بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این فیلم یا بازی ؟؟؟
    اصلا معلوم نیست