بهترین تبلت ها برای دانشجوها

7 مورد از بهترین تبلت ها برای دانشجوها در سال 2019

در این مقاله قصد داریم 7 مورد از بهترین تبلت ها برای دانشجوها را در سال 2019 معرفی کنیم. این تبلت‌ها از برندهای بزرگی همچون اپل٬ مایکروسافت٬ ایسوس و لنوو هستند و با قیمت‌های مختلفی به فورش می‌رسند.

تبلت‌ها دیگر گران قیمت نیستند٬ آن‌ها به دیوایس‌های هوشمند بسیار مقرون به صرفه‌ای تبدیل شده‌اند که برای هر هدفی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده‌ی آن‌ها می‌توان به موارد درسی اشاره کرد که کار دانشجوها را آسوده‌تر می‌کند.

امروزه به لطف اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری٬ تبلت‌ها به گزینه‌های بسیار عالی برای دانشجوها و محصل‌ها تبدیل شده‌اند. این دیوایس می‌تواند جایگزین ده‌ها کتابی شود که شما مجبورید آن‌ها را با خودتان به این‌طرف و آن‌طرف بکشید. بنابراین تنها چیزی که لازم است با خودتان به دانشگاه ببرید٬ یک تبلت سبک است!

تبلت‌ها از قابلیت‌های سودمندی برخوردارند و برخی از آن‌ها حتی می‌توانند هم قدرت لپ تاپ‌ها باشند. بنابراین تنها سوالی که وجود دارد این است که کدام مدل مناسب شماست؟ ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 مورد از بهترین تبلت ها برای دانشجوها در سال 2019 بپردازیم.

بهترین تبلت ها برای دانشجوها در سال 2019

1- مایکروسافت سرفیس پرو 6

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

آخرین نسل سرفیس مایکروسافت٬ یکی از جذاب‌ترین دیوایس‌های چندکاره‌ی بازار نیز هست. این تبلت 2 در 1 با وصل شدن یک کیبورد به یک لپ تاپ تبدیل می‌شود. از آنجایی که سرفیس پرو 6 به سیستم عامل ویندوز مجهز است٬ می‌تواند تمام نرم افزارهای مورد نیاز شما را به اجرا درآورد. عملکرد بی‌عیب و نقص٬ پیکربندی فنی و طراحی با مد روز٬ از سرفیس پرو 6 دیوایسی عالی برای دانشجوها ساخته است.

2- لنوو تب 4 پلاس

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

تبلت لنوو تب 4 پلاس با روکش شیشه‌ای محافظت می‌شود و همین کار را برای کاربرانی که به خوبی از دیوایس خود نگهداری نمی‌کنند٬ آسوده می‌کند. همچنین یک صفحه کلید بلوتوثی نیز برای این دیوایس وجود دارد. آن چیزی که از تب 4 پلاس یک تبلت عالی می‌سازد٬ عمر باتری 20 ساعته‌ی آن با هر بار شارژ کامل است.

3- لنوو یوگا تب 3

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

محصولات خانواده یوگا لنوو همیشه از ظاهر شیکی بهره می‌برند. این مدل 10.1 اینچی نیز تفاوتی با دیگر مدل‌های خانواده یوگا ندارد و یکی از بهترین تبلت ها برای دانشجوها خواهد بود. این دیوایس دارای قدرت خوبی برای استفاده‌های چندرسانه‌ای و گیمینگ است و می‌توانید با چرخواندن آن٬ هرآنچه روی صفحه می‌بینید را روی یک صفحه‌ی بزرگ‌تر بی‌اندازید؛ این یعنی تبلت شما یک پروژکتور همراه نیز خواهد بود. کیفیت صوتی این تبلت نیز عالی است و می‌تواند عمر باتری 15 ساعته را با هر بار شارژ کامل ارائه کند.

4- آیپد مینی 4

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

برای کسانی که علاقه‌مند به سیستم عامل آی او اس هستند٬ آیپد مینی 4 می‌تواند گزینه‌ی جذابی باشد. این دیوایس٬ یک تبلت جمع و جور 7.9 اینچی است که کیفیت بالایی را ارائه می‌کند. مدل‌های مختلقی از حافظه برای این دیوایس وجود دارد٬ تراشه‌ی دو هسته‌ای A8 در قلب تپنده‌ی آن است و کارت گرافیک چهار هسته‌ای برای اجرای آسان اپلیکیشن‌های مختلف زیر قاب آن وجود دارد. اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی کنید٬ آیپد مینی گزینه‌ی جذابی است.

5- هواوی مدیاپد ام 5

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

هواوی تعداد محصولات خود در بازار را با تبلت مدیاپد ام 5 افزایش داد. مدیاپد ام 5 با بدنه‌ی فلزی خمیده‌ی خود٬ یکی از زیباترین تبلت‌ها در بازار است. تراشه‌ی هشت هسته‌ای این تبلت مناسب گیمرها است٬ اسپیکرهای برند هارمن کاردن ارائه کننده‌ی عملکرد صوتی خوبی هستند و آخرین به‌روزرسانی اندروید در راس بخش نرم افزاری آن قرار دارد.

6- ایسوس زن‌پد 3 اس

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

بدنه‌ی آلومینیومی باکیفیت تبلت زن‌پد 3 اس در اولین نگاه٬ شما را جذب خودش می‌کند. این درحالیست که سخت افزار قدرتمندی نیز زیر قاب این تبلت قرار دارد. عملکرد این دیوایس با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ARM Cortex و پردازشگر گرافیکی IMG GX6250 بسیا مناسب است. حافظه‌ی آن ارتقاء‌پذیر است و عمر باتری 10 ساعته را با هر بار شارژ ارائه می‌کند.

7- سامسونگ گلکسی تب اس 4

بهترین تبلت ها برای دانشجوها

گلکسی تب اس 4 یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ است. شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی این تبلت را با یک کارت میکرو اس دی تا 400 گیگابایت ارتقاء دهید. این دیوایس با یک قلم S Pen عرضه می‌شود و کیفیت صوتی آن عالی است. ضمن آنکه عمر باتری 16 ساعته را نیز با هر بار شارژ در اختیار شما قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تبریک
    اطلاعات فوق العاده بودند
    همین دلیل شد تا جواب سوالی که دنبالش بودم را از شما بپرسم
    در حال حاضر تمام کاری که میخام انجام بدم نوشتن کتاب به زبان فارسی ونوشتن برنامه اندروید و یا آی او اس است و کارهای جانبی اون و شاید ساخت یک وبلاگ
    دوست دارم با کمترین هزینه ممکن بهترین استفاده رو ببرم یک وسیله کار همراه که مدت نسبتا زیادی وهر جایی بااون کار کنم
    بنابراین از لپ تاپ گذشتم و سراغ کیبورد اومدم تا با تلفنم که هواوی۲۰۱۷(CRO_L22) است به عنوان مانیتور رفتار و کار کنم
    چه برندی ،از کجا تهیه کنم وقیمت نو یا دست دوم هر کدوم که بهتره و چرا این برند
    طبعاکیبورد باسیم بهتر است
    چه پیشنهادی برای من دارید
    و برای کد زدن در اندروید برای ساخت اپلیکیشن چه برنامه ای پیشنهاد میکنید اپلیکیشنی مثل فیس بوک
    و چه آموزش هایی

  2. ایپد مگه لب تابه؟؟

  3. حداقل قیمتاشونم میزدید