پیکاپ وانت تسلا

پیکاپ وانت تسلا می‌تواند هم قدرت یک پورشه 911 باشد

ایلان ماسک می‌گوید خودرو پیکاپ وانت تسلا هم قدرت خودرو اسپورت پورشه 911 (Porsche 911) خواهد بود. این وانت می‌تواند چالش جذابی را بین وانت تسلا با خودروهای اسپورت بازار ایجاد کند.

در دنیای اتومبیل‌های الکترونیکی٬ نمایندگان تسلا به خاطر طراحی مدرن٬ اسپورت و از جنس آینده همواره سر زبان‌ها هستند و از آن‌ها به عنوان اتومبیل‌های زیبایی یاد می‌شود. از نظر عملکرد نیز آن‌ها کاملا مناسب ظاهر شده‌اند. خودروهای تسلا باعث شده‌اند تا این تفکر که هیچگاه یک خودرو الکتریکی نمی‌تواند هم قدرت با یک خودروی بنزینی باشد از بین برود.

به نظر می‌رسد پیکاپ وانت تسلا که به زودی معرفی می‌شود٬ می‌تواند چالش جالبی را با اتومبیل‌های اسپورت بازار ایجاد کند. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در یک پادکست رادیویی ادعای جالبی را در مورد این خودرو عنوان کرده است. او می‌گوید وانت تسلا می‌تواند عملکردی مشابه پورشه 911 را ارائه کند و حتی می‌تواند بهتر از فورد اف 150 عمل کند که یکی از محبوب‌ترین پیکاپ‌ها در ایالات متحده است.

طراحی پیکاپ وانت تسلا از جنس آینده خواهد بود

البته چنین ادعایی چندان هم ارزان تمام نمی‌شود٬ پیکاپ وانت تسلا با قیمت بالایی عرضه خواهد شد و شما باید فراتر از یک وانت معمولی برای آن بپردازید. ماسک همچنین می‌گوید طراحی این خودرو شبیه آنچه در فیلم‌های علمی تخیلی میبینید هست و نمی‌تواند مناسب هر کسی باشد. به گفته‌ی ماسک:

آن به هیچ عنوان شبیه یک پیکاپ معمولی نخواهد بود. آن بسیار شبیه به آنچه در فیلم‌های علمی تخیلی می‌بینید است و همین باعث می‌شود مناسب هرکسی نباشد. اگر شخصی به دنبال خرید یک پیکاپ شبیه پیکاپ‌های چند دهه‌ی گذشته تا به حال است باشد٬ این خودرو مناسبش نخواهد بود.

انتظار داشتیم وانت تسلا اواخر سال گذشته میلادی معرفی شود٬ اما این اتفاق تا بدین لحظه رخ نداده است تا همچنان منتظر ملاقات با این خودرو جذاب باشیم. البته آن‌ها یک کامیونت را در سال 2017 میلادی معرفی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*