محبوب ترین گوشی های هوشمند

گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ محبوب‌ترین گوشی سال از نگاه کاربران PhoneArena

اخیرا وب‌سایت «فون آرنا» برای تعیین محبوب‌ترین گوشی هوشمند جدید در نیمه اول سال 2019، یک نظرسنجی ترتیب داد و گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S10) با کسب بیشترین آرا، پیروز این رقابت لقب گرفت.

این روزها گوشی های های جدید فوق‌العاده‌ای را در بازار موبایل می‌توان یافت؛ ولی تنها برخی از آن‌ها موفق به جلب توجه و ربودن دل کاربران می‌شوند. از جمله سری گلکسی S10 سامسونگ و به طور خاص، بزرگ‌ترین آن‌ها یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس که از نگاه کاربران PhoneArena، با اختلاف نسبتا زیاد و رای 24 درصدی، اول شد.

می‌توان گفت که این پرچمدار، شایسته پیروز شدن هم بود؛ چرا که دارای طراحی زیبایی است، عملکرد دوربین آن حرف ندارد و امکانات تمام و کمالی مانند خشاب کارت microSD و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را ارائه می‌دهد. اما پس از گلکسی اس 10 پلاس، این وان پلاس 7 پرو بود که به انتخاب 16 درصد کاربران، دومین گوشی محبوب در نیمه اول سال شناخته شد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ

رتبه سوم هم  با کسب 13.5 درصد آرا به هواوی پی 30 پرو رسید. این گوشی هوشمند با دوربین منحصر به فرد و پریسکوپی خود، زوم اپتیکال 5X و زوم هیبرید 10 برابری را به ارمغان می‌آورد تا از این لحاظ، دست بالا را نسبت به اغلب رقبا داشته باشد.

دیگر گوشی پرطرفدار این فهرست، شیائومی می 9 با رای حدودا 10 درصدی بود؛ یک پرچمدار اقتصادی و مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 که تمامی امکانات پریمیوم را در ازای مبلغی کمتر از 500 دلار به کاربران ارائه می‌دهد. جایگاه پنجم هم به سونی اکسپریا 1 تعلق گرفت؛ گوشی هوشمند جدیدی که با دوربین قدرتمندش، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اما جالب اینکه در رتبه‌های ششم و هفتم نیز، نام دو برادر گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ دیده می‌شود؛ یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی S10e که به ترتیب 6 و 5.2 درصد از آرای کاربران را به خود اختصاص دادند. در کمال تعجب، اعضای خانواده گوگل پیکسل 3a با وجود دوربین باکیفیتی که دارند، نتوانستند رتبه‌هایی بهتر از نهم و دهم کسب کنند و پایین‌تر از ایسوس زنفون 6 قرار گرفتند.

در انتهای این رتبه‌بندی هم، نام محصولات آنر را با کمتر از 1 درصد آرا می‌توان دید. ظاهرا برند زیرمجموعه هواوی به رغم اینکه گوشی هایی را با ارزش خرید بالا روانه بازار می‌کند، در بین کاربران این وب‌سایت چندان محبوب نیست.

محبوب‌ترین گوشی های هوشمند

این نتایج نشان می‌دهد که کمپانی‌های نوظهوری مانند وان پلاس، به سرعت در دل کاربران جا باز کرده‌اند. در نقطه مقابل، برخی قدرت‌های سنتی مانند ال جی قرار دارند که در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند. اما نظر شما کاربران گجت نیوز چیست؟ آیا این رتبه‌بندی را عادلانه می‌دانید یا جای خالی گوشی های به خصوصی را در آن احساس می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینها که همه گوشی های انروییده هستن.
    اون هم تو سایت سامسونگ آرنا

  2. تبریک به هواداران این برند محبوب سامسونگى!!
    😉
    اون موقع که من
    مى گفتم سامسونگ گلکسى S10 عشق است!
    یه مشت ساندیسى بهم منفى میدادن خخخ حالا گریه کنید!
    😀
    😛

  3. جای نوکیا۱۲دوصفر خالیه

  4. الحق که سامسونگ برازنده ی این همه محبوبیت هست،بعد از اون هم p30 pro.
    سامسونگ یعنی برتر مطلق