اولین تریلر بازی اونجرز (Marvel’s Avengers) را تماشا کنید

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، شرکت اسکوئر انیکس از بازی اونجرز (Marvel’s Avengers) رونمایی کرد. تریلر این بازی را در ادامه تماشا کنید.

شرکت اسکوئر انیکس در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2019 از تریلر بازی اونجرز پرده برداشت. این تریلر سینمایی بر روی بخش داستانی بازی تمرکز دارد.

بازی اونجرز

خبر ساخت یک بازی بر اساس انتقام جویان در سال 2017 اعلام شد و از آن زمان، طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی رسمی این بازی بودند. در نهایت با برگزاری نمایشگاه E3 2019، این اتفاق رخ داد. شرکت سازنده همچنین اعلام کرد که بازی دارای روایت داستانی سینمایی خواهد بود و می‌توانید آن را با دوستان‌تان بازی کنید. پلتفرم‌های مقصد نیز مشخص شدند.

این تریلر سینمایی نشان می‌دهد که بازی از نظر داستانی در چه موردی خواهد بود. به ابرقهرمانان مشهور مارول خیانت شده است و آن‌ها در موقعیت تاریکی قرار گرفته‌اند اما همیشه امید وجود دارد. بازی با دنیای سینمایی مارول ارتباطی نخواهد داشت و یک داستان مستقل را روایت می‌کند. ویدیوی هیجان انگیز بازی را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر بازی اونجرز – Marvel’s Avengers

در حالی که امید می‌رفت همان بازیگران دنیای سینمایی مارول را در این بازی مشاهده کنیم اما این اتفاق رخ نداده است و شخصیت‌های بازی نه تنها از نظر چهره متفاوت هستند بلکه صداپیشگان متفاوتی نیز دارند. در این بازی، تروی بیکر در نقش بروس بنر، لورا بیلی در نقش بیوه سیاه و نولان نورث در نقش تونی استارک ظاهر خواهند شد.

از نظر گیم‌ پلی، بازی اونجرز قرار است یک عنوان اکشن ماجراجویی باشد که بر روی ابرقهرمانان مختلف تمرکز دارد و شما می‌توانید این بازی را به صورت 4 نفره انجام دهید. در حال حاضر شخصیت‌های کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، بیوه سیاه، ثور، هالک و مرد مورچه‌ای برای بازی تایید شده‌اند اما به تدریج شخصیت‌های بیشتری به صورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد.

نسخه بتای بازی به زودی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، این فرصت را خواهند داشت که زودتر بازی را تجربه کنند. همچنین طبق اخبار منتشر شده، نسخه پلی استیشن دارای محتواهای اختصاصی خواهد بود اما هنوز مشخص نیست که این محتواها شامل چه چیزهایی می‌شوند.

طرفداران انتظار داشتند که از تاریخ عرضه بازی مطلع شوند و با تشکر از اسکوئر انیکس، حالا می‌دانیم که این بازی در چه روزی منتشر خواهد شد. بازی اونجرز در تاریخ 15 مه 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*