رفع تحریم بازی اپکس لجندز در ایران

بازی اپکس لجندز (Apex Legends یا ایپکس لجندز) از زمان انتشار به دلیل تحریم‌ها در ایران قابل دسترسی نبود اما به نظر می‌رسد که این مشکل اخیرا رفع شده است. در ادامه با بررسی خبر رفع تحریم بازی اپکس لجندز در ایران همراه گجت نیوز باشید.

بازی اپکس لجندز که یکی از پرطرفدارترین عناوین آنلاین رایگان حال حاضر جهان به حساب می‌آید، از زمان عرضه در ایران قابل دسترسی نبود اما طبق اخبار منتشر شده، بازیکنان حالا می‌توانند بدون هیچ مشکلی به انجام این بازی بپردازند و از داخل ایران به سرورهای آن متصل شوند.

بازی اپکس لجندز

رفع تحریم بازی اپکس لجندز در ایران؛ یک اتفاق خوب

بازی Apex Legends در 15 بهمن 1397 منتشر شد اما گیمرهای ایرانی در اجرای آن دچار مشکل شدند و تنها با تغییر آی پی قادر به انجام بازی بودند. این مسئله باعث انتقادات فراوانی نسبت به شرکت EA و استودیوی ریسپاون شد. در ادامه، کمپین بزرگی از سوی ایرانیان برای رفع محدودیت‌ها ایجاد شد و 37 هزار نفر به آن پیوستند. ما نمی‌دانیم که رفع تحریم بازی اپکس لجندز تحت تاثیر این کمپین بوده یا دلایل دیگری داشته است اما طبق اعلام کاربران و بازیکنان، حالا برای انجام این بازی دیگر نیازی به تغییر آی پی یا دی ان اس ندارید و می‌توانید بازی را بدون دردسر، به راحتی تجربه کنید.

بازیکنان ایرانی در چند مدت اخیر، در اتصال به سرور بازی‌هایی همچون بتلفیلد، انتم و دیویژن 2 مشکلاتی داشته‌اند و دلیل آن تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت ایالات متحده آمریکا به نظر می‌رسد.

بازی اپکس لجندز بیش از 50 میلیون مخاطب در سرتاسر جهان دارد و به دلیل رایگان بودن، بازیکنان زیادی به سوی آن گرایش پیدا کرده‌اند. در این بازی بتل رویال، شما باید با یک تیم سه نفره، در یک نقشه 60 نفره به مبارزه بپردازید و با نابودی دشمنان، به عنوان آخرین گروه، زنده بمانید.

ما هنوز نمی‌دانیم که رفع تحریم بازی Apex Legends در ایران موقتی است یا دائمی خواهد بود، اما امیدواریم که دیگر شاهد چنین مشکلاتی برای بازیکنان ایرانی نباشیم، کسانی که به بازی‌های ویدیویی عشق می‌ورزند و نباید قربانی سیاست شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الان میاد تو بازی ولی وقتی میخواد بره برای بازی که وارد battle بشه ارورر میده