خروجی اضطراری هواپیما

مسافری که خروجی اضطراری هواپیما را به جای درِ توالت باز کرد!

به محض باز شدن خروجی اضطراری هواپیما ، سرسره تخلیه برای خارج شدن مسافران آزاد می‌شود. این دقیقا اتفاقی است که با اشتباه یک مسافر زن، در پرواز منچستر به اسلام آباد رخ داد و حرکت هواپیما را بیش از هشت ساعت به تاخیر انداخت.

اخیرا یک زن در پرواز شماره PK702 ایرلاین بین‌ا‌لمللی پاکستان، خروجی اضطراری هواپیما را با در توالت اشتباه گرفت و آن را باز کرد. البته او چنین اشتباه هولناکی را وقتی مرتکب شد که هواپیما هنوز روی باند قرار داشت و برای پرواز آماده می‌شد. هنگامی که این مسافر تصمیم به استفاده از سرویس بهداشتی گرفت، چراغ کمربند ایمنی روشن بود؛ اما او بدون توجه به این موضوع از جای خود بلند شد و خروجی L5 را در عقب هواپیما باز کرد. آن هم در حالی که درِ توالت، کنار آن قرار داشت.

خروجی اضطراری هواپیما

شرکت هواپیمایی نیز در بیانیه‌ای تایید کرد که یک مسافر به اشتباه، خروجی اضطراری را گشود و منجر به فعال شدن سرسره تخلیه شد. با باز شدن این سرسره، دیگر امکان حرکت هواپیما وجود نداشت و همین امر، به تاخیر هشت ساعته در پرواز انجامید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خخخ مردم حواس ندارن بخدا

  2. شک نکنید ایرانی بوده

  3. اقا خدمت از مرخصی برمیگشتم 1جا واسه شام ایستادیم.با همخدمتیم 1گوشه نشستیم کنار نهر آب مخمونو تکون دادیم ،20دقیقه ای گذشته بود 1عده جوون هی اطرافمون در حال دوییدن بودن و ما هم سوژه شون کرده بودیم و بهشون میخندیدیم!مشکل اینجا بود 2تا اتوبوس فتوکپی هم ایستاده بودن و هی میگفتیم این راننده و مسافرامون عاشقن چرا نمیان بریم!45دقیقه شده بود!بالاخره آقایون دونده چششون ب ما خورد گفتن مسافر اهوازید…😬!!!
    راننده ک گرفت چت کرده بودیمو خندید،ولی 1خانم 70ساله با عصبانیت گفت خدا آخرعاقبتمونو بخیر کنه ک شما سربازهامونید😁😉!با پررویی تا9 صبح کف اتوبوس خوابیدیم😀!

  4. عجب احمقی بوده یارو