نسخه پولی مرورگر فایرفاکس

نسخه پولی مرورگر فایرفاکس مجهز به وی پی ان و حساب ذخیره‌سازی ابری در راه است

نسخه پولی مرورگر فایرفاکس تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود. مجهز شدن به وی پی ان و قرار دادن یک حساب ذخیره‌سازی کلاد در اختیار کاربران برای بارگذاری داده‌های خود، از جمله امکانات این سرویس محسوب می‌شوند.

موزیلا توسعه نسخه پولی مرورگر فایرفاکس را در دستور کار قرار داده و آن را در پاییز سال جاری عرضه خواهد کرد. این خبر توسط مدیر عامل شرکت موزیلا آقای کریس بیرد (Chris Beard) به تازگی اعلام شده است. به گفته وی، نسخه پولی مرورگر فایرفاکس به صورت پیش‌فرض دارای یک سرویس وی پی ان بوده و چند گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نسخه پولی مرورگر فایرفاکس

هنوز درباره هزینه خرید اشتراک نسخه پولی مرورگر فایرفاکس خبری در دسترس نیست. موزیلا پیشتر در همکاری با شرکت ProtonVPN یک سرویس وی پی ان پولی در اختیار کاربران قرار داده بود. آن‌ها می‌توانستند به ازای پرداخت ماهیانه 10 دلار از سرویس VPN شرکت نام برده روی مرورگر موزیلا فایرفاکس خود استفاده کنند.

سرویس جدید علاوه بر ارائه سرویس وی پی ان به کاربران این مرورگر، چند گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کلاد نیز در اختیارشان قرار خواهد داد. همانند هزینه اشتراک ماهیانه نسخه پولی فایرفاکس، درباره ظرفیت حساب ابری آن نیز خبری موجود نیست.