الفون یو 2

گوشی الفون یو 2 با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد

گوشی الفون یو 2 (Elephone U2) با دوربین سلفی پاپ آپ رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید الفون بیشتر آشنا شوید.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار٬ گوشی الفون یو 2 با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ معرفی شد تا این شرکت نیز به کمپین سازندگان گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ اضافه شود. روند توسعه‌ی این گوشی با تاخیر انجام شد٬ اما نتیجه‌ی کار خوب از آب درآمده است. در ادامه بیشتر با بخش‌های مختلف این گوشی آشنا خواهیم شد.

الفون یو 2

الفون یو 2 به یک نمایشگر 6.26 اینچی ساخت شرکت BOE با وضوح فول اچ دی پلاس تجهیز شده است. این نمایشگر نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 93.1 درصدی را ارائه می‌کند و روشنایی 500 نیت را به همراه دارد. قاب پشتی گوشی شیشه‌ای است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک هستند و ضخامت آن‌ها تنها 3.48 میلی‌متر خواهد بود. تراشه‌ی هلیو پی 70 در قلب تپنده‌ی این گوشی است٬‌ رم 4 یا 6 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی 64 یا 128 گیگ نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

الفون یو 2

یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سه سنسور ٬16 5 , 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و حالت عکاسی شبانه Super Night در قاب پشتی گوشی جای گرفته است. در بالای قاب نیز یک ماژول دوربین دوگانه‌ی سلفی به صورت پاپ آپ حضور دارد که شامل دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد و اگر نمی‌خواهید از آن استفاده کنید٬ می‌توانید با چهره‌ی خود قفل گوشی‌تان را باز کنید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی صوتی ٬NXP Smart PA باتری 3,250 میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌گیری از شارژ سریع و سیستم عامل اندروید 9 اشاره کرد.

قیمت الفون یو 2

گوشی الفون U2 قرار است در دو نسخه مجهز به 4 گیگ رم + 64 گیگ حافظه‌ی داخلی و 6 گیگ رم + 128 گیگ عرضه شود. قیمت این دو نسخه نیز به ترتیب 189.99 و 249.99 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رنگ براق روش رو دوست دارم

  2. یکم شبیه گوشی های اچ تی سی نیست؟؟؟