هواوی مایمنگ 8

هواوی مایمنگ 8 با نمایشگر بزرگ و دوربین سه‌گانه معرفی شد

کمپانی هواوی یک گوشی میان رده جدید را از سری «مایمنگ» به مشتریان چینی خود معرفی کرد. البته اگر هواوی مایمنگ 8 (Huawei Maimang 8) ظاهر آشنایی دارد؛ باید بدانید که مشابه مدل پی اسمارت پلاس 2019 است که سال گذشته عرضه شده بود.

این گوشی هوشمند، یک پنل 6.21 اینچی IPS با وضوح فول اچ دی پلاس دارد و ناچ قطره‌ای نمایشگر، از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اما در پنل پشتی هواوی مایمنگ 8 ، دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی را می‌یابیم که با یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا-واید و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی همراه است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار دارد.

هواوی میامنگ 8

برای پردازش اطلاعات، گوشی هواوی Maimang 8 به تراشه کایرین 710 متکی است که 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی هم آن را همراهی می‌کنند. البته کاربران می‌توانند برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، از کارت میکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت استفاده کنند. باتری دستگاه، ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. سیستم عامل آن هم اندروید پای در پوسته‌ای از EMUI 9 است.

این گوشی میان رده در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و آبی (Sapphire Blue) عرضه خواهد شد. قیمت هواوی مایمنگ ۸ از 274 دلار (1899 یوان) و پیش فروش آن از تاریخ 22 خرداد آغاز می‌شود.