آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ حالت عکاسی در شب را به دوربین آن افزود

آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ به تازگی منتشر شده است. افزوده شدن حالت عکاسی در شب گلکسی اس 10 به پرچمدار سال 2018 سری اس سامسونگ مهم‌ترین ویژگی این‌ به‌روزرسانی است.

سامسونگ آپدیت جدیدی برای پرچمدار سال 2018 خود از سری S منتشر کرد. این به‌روزرسانی علاوه بر همراه داشتن پچ امنیتی ماه ژوئن، یک قابلیت جدید نیز به دوربین گوشی اضافه می‌کند. با دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ یک حالت شب اختصاصی به اپلیکیشن دوربین این گوشی افزوده خواهد شد.

بعد از ارائه یک حالت عکاسی در شب در نرم افزار دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، سوالاتی درباره احتمال عرضه این قابلیت برای پرچمداران قبلی مطرح شد. اکنون به پاسخ این سوال‌ها رسیده‌ایم. این اولین مرتبه‌ای نیست که سامسونگ قابلیت‌های جدید پرچمداران تازه واردش را به گوشی های قدیمی می‌آورد. به عنوان نمونه، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس حین معرفی به قابلیت اموجی‌های سه بعدی و فیلم برداری سوپر اسلوموشن مجهز شده بودند. این دو ویژگی با گذر زمان به برخی پرچمداران و گوشی های میان‌رده قبلی شرکت راه پیدا کرد.

تغییرات بعد از دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ

وب سایت Sammobile بعد از دریافت آپدیت جدید سامسونگ گلکسی اس 9 اقدام به بررسی توانایی حالت عکاسی در شب اختصاصی این گوشی کرد. بر اساس تحلیل این وب سایت، قابلیت یاد شده درست به اندازه ویژگی مشابهش در گلکسی اس 10 خوب عمل می‌کند. با وجود تفاوت ماژول دوربین دو گوشی (دوگانه در برابر سه گانه)، بستر سخت افزاری آن‌ها یکسان است، به همین دلیل انتظار داشتن عملکرد یکسان حین مشابه بودن قابلیت‌های نرم افزاری بی‌مورد نیست.

بعد از دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ به منظور عکاسی در شب باید حوصله به خرج داد، چرا که این حالت در زمان‌هایی خوب و در زمان‌هایی دیگر غیر قابل قبول عمل می‌کند. به عنوان نمونه در یکی از صحنه‌ها، حالت عکاسی در شب گوشی توانست در مقایسه با زمان ثبت عکس از همان صحنه در حالت عکاسی خودکار، تصویری با نویز کمتر به ثبت برساند. در صحنه‌ای دیگر، فعال‌سازی Night Mode به افزایش بیش از حد میزان نور دریافتی از محیط و خراب شدن عکس منجر شد.

در صحنه زیر به طور واضح تاثیر دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 9 سامسونگ را خواهید دید. تصویر سمت راست در حالت عکاسی خودکار و عکس سمت چپ بعد از فعال‌سازی Night Mode گرفته شده است.

در گالری زیر می‌توانید تفاوت حالت عکاسی در شب گلکسی اس 10 و گلکسی اس 9 را مشاهده کنید. تصویر سمت راست و چپ به ترتیب به پرچمداران سال 2018 و 2019 سری S سامسونگ تعلق دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اگه حالت عکاسی در شب هواوی رو ببینید کف میکنید

  2. زنده باد سلطان

  3. هیچ تغیری توی عکسا چرا نیست