10 بازی سال 2015 که برای آمدنشان لحظه شماری می کنیم

سال ۲۰۱۴ از نظر ارائه بازی‌های جدید، فوق‌العاده بود؛ اما بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهند شد، بسیار هیجان‌انگیزتر هستند.در سال آینده شاهد عرضه بازی‌های مهم قدیمی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ خواهیم بود. بازی‌هایی همچون The Legend of Zelda و Halo. همچنین بازی‌های جدید و جذابی نیز در سال ۲۰۱۵ به چشم می‌خورند، مانند No Man’s Sky. بازی‌های زیادی سال آینده ارائه خواهد شد که در ادامه به ۱۰ بازی که بی‌صبرانه منتظرشان هستیم، اشاره خواهیم کرد.

Star Wars: Battlefront

پلت‌فرم: ایکس‌باکس وان، کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴
زمان ارائه: تعطیلات ۲۰۱۵
جذابیت بازی Star Wars به دلیل فیلم‌های جدید به اوج خود رسیده است. با این که بازی‌های مبتنی بر دنیای Star Wars به شدت مورد توجه هستند، نمی‌توان در مورد بازی جدید Battlefront مشتاق نبود. چیز زیادی در مورد این بازی نمی‌دانیم؛ اما این بازی دارای Hoth، دوچرخه‌های سریع و رهروانAT-ST  است.

No Man’s Sky

پلت‌فرم: کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴
زمان ارائه: ۲۰۱۵
هر تریلر جدیدی که از این بازی پخش می‌شود، باعث می‌شود که فکر کنیم این بازی بسیار غیرمحتمل است. با این حال، یک استودیوی کوچک در بریتانیا در حال ساخت جهانی عظیم است که به نظر می‌رسد از یک رمان جلد کاغذی و علمی تخیلی دهه ۱۹۷۰ جدا شده است. این بازی بلندپروازانه‌ترین بازی است که تاکنون ساخته شده است.

Final Fantasy XV

پلت‌فرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان
زمان ارائه: مشخص نیست
از آخرین باری که طرفداران Final Fantasy XV هیجان زده شدند، زمان زیادی می‌گذرد. در نتیجه حائز اهمیت است که در مورد بازی جدید این مجموعه محتاط باشیم؛ اما به نظر می‌رسد که به اندازه بازی قبلی جذاب است. هنوز زمان ارائه این بازی مشخص نشده است؛ اما با توجه به سرعت پخش تریلرهای این بازی، احتمالاً تا آخر سال آینده ارائه خواهد شد.

Batman Arkham Knight

پلت‌فرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر
زمان ارائه: دوم ژوئن سال ۲۰۱۵
سری Arkham بازی بتمن همواره فوق‌العاده بوده‌اند و احتمالاً یکی از بهترین نمونه‌ بازی‌هایی است که مجوز دارند. با توجه به این موارد چگونه می‌توان این بازی را بهتر کرد؟ با افزایش جامعه‌ستیزی بتمن و فراهم آوردن یک اتومبیل عجیب برای وی تا همه جا را با آن ویران کند. این اتومبیل به خوبی از عهده این کار می‌آید.

Below

پلت‌فرم: ایکس‌باکس وان، کامپیوتر
زمان ارائه: مشخص نیست
Below بازی جدید شرکت Crapy Games است. این شرکت همان شرکتی است که بازی Super Time Force را ساخته و در ساخت بازی نمادین iOS، Superbrothers: Sword & Sworcery EP مشارکت داشته است.

The Legend of Zelda

پلت‌فرم: Wii U
زمان ارائه: سال ۲۰۱۵
شرکت Nintendo اخیراً بسیار فعال بوده و یک سری بازی جدید و جذاب برای کنسول Wii U ارائه کرده؛ اما احتمالاً هنوز بهترین بازی خود را ارائه نکرده است. نسخه جدید The Legend of Zelda مهم‌ترین بازی این شرکت تا بدین روز محسوب می‌شود. این بازی نسخه دنیای باز Hyrule است که اجزای اصلی بازی‌هایی مانند Skyrim را در خود جای داده است. اگر هنوز از طرفداران کنسول Wii U نیستید، احتمالاً این بازی نظر شما را در مورد این کنسول تغییر خواهد داد.

Halo 5: Guardians

پلت‌فرم: ایکس‌باکس وان
زمان ارائه: سال ۲۰۱۵
بازی‌های جدید Halo همیشه هیجان‌انگیز است؛ اما Guardians بسیار خاص است. با این که تاکنون تنها بخشی از حالت چندنفره این بازی را دیده‌ایم، اما این بخش نیز برای نشان دادن جذابیت فوق‌العاده بازی کافی است.

Bloodborne

پلت‌فرم: پلی‌استیشن ۴
زمان ارائه: ۲۴ ماه مارس سال ۲۰۱۵
افراد خاصی بازی‌های تاریک و دشوار Dark Souls را دوست دارند. این افراد با مشاهده معماری گرافیک سبک گوتیک و ترسناک، تبرهای بسیار بزرگ و سگ‌های شیطانی وحشتناک هیجان‌زده می‌شوند. به همین دلیل بازی Bloodborne بسیار هیجان‌انگیز است.

Titan Souls

پلت‌فرم: پلی‌استیشن ۴، Vita، کامپیوتر، مک، لینوکس
زمان ارائه: سه ماهه اول سال ۲۰۱۵
بازی‌های کمی وجود دارند که به اتمسفر بازی کلاسیک پلی‌استیشن ۲، Shadow of the Colossus شباهت دارند؛ اما به نظر می‌رسد بازی Titan Souls به این اتمسفر نزدیک شده است. ماجراجویی هنری پیکسلی دارای رؤسای غول‌آسا، یک دنیای فوق‌العاده زیبا که از هم پاشیده و یک آهنگ فوق‌العاده برای ایجاد فضای مورد نظر است.

Persona 5

پلت‌فرم: پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴
زمان ارائه: ۲۰۱۵
بازی‌هایی که شخصیت‌های ژاپنی دارند، دیگر مانند سابق نیستند. در گذشته بازی‌هایی مانند Final Fantasy و Chrono Trigger مهم‌ترین بازی‌های کنسولی آن زمان بودند؛ اما این ژانر از مدت‌ها قبل محو شده است. خوشبختانه بازی جذاب سری Persona به این ژانر ادامه می‌دهد. اگرچه ما اطلاعات زیادی از بازی جدید این سری نداریم؛ اما نام بازی برای مشتاق کردن طرفداران کافی است.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

55 دیدگاه

  1. بابا بلم اپس 3 ادونس وارفار کلا کالافارو نزاشتی فارکری اساسینس

  2. داداش far cray 4 tekan7 assassins call of duoty 12 11 چی شدددددددددددددددددددددددددددددددددد

  3. اساسین کرید هم بود که شما نذاشتین.بازیش حرف نداره

  4. کی این بازیا میان بازار :Sad: :Superman: :Bully:

  5. : :Ssshh: Cry-Out: javascript:zaazuemoticonsclick(‘:Wink:’) :Superman: :Superman: :Superman: :Superman: :Superman:

  6. بازی های به درد نخوری گذاشتین به خدا
    همون بتمن هم به خاطر باگ های زیادش فروششو برای پی سی قط
    ع کردن بقیه ی بازی هاتون هم بیشتر افرادی که کال اف بازن و گیمر هستن نمیشناسن بعدشم یکی از بهترین بازی ها GTA V بود که تو سال غوغا کرد و کولاک شد و بسیار هم جایزه گرفت ولی بعد رودستش THE LOST OF US اومد و بسیاری از گیمر ها رو به سمت خودش جمع کرد و به همین خاطر این دو بازی و بازی های بسیار برتر دیگه این لیست رو یک گیمر نمیپسنده و خوشش نمیاد :Approve: :Approve: :Approve: :Angel: :Angel: :Angel: :Angel: :The-Incredible-Hulk: :The-Incredible-Hulk: :The-Incredible-Hulk: :Congratulations: :Congratulations: :Congratulations: :Superman: :Superman:

  7. کسی بازی ای سراغ نداره ک توی سال ۲۰۱۵ در مورد جنگ جهانی دوم ساخته شده باشه.

  8. سلام اگر میشه بازی به شدت پر گرافیک جنون سرعت درحال انتشار ۲۰۱۶ را قرار دهید و اگر میشه لینک دانلود بازی کم یاب BATTLEFIELD 3 رو قرار بدید ممنون میشم

  9. فقط call of هیچ بازی کامپیوتری جای آن را نمیگیره

  10. hamash bedard nakhiore

  11. برید بابا بازی فقط فقط کالاف دیوتی ۶ که همون اولش از همه فروشش ۸ میلیارد دلار شد فقط اون بازی با مولتی بسیاز جالب با کالاف ۵ زامبی که من عاشقشم

  12. پس کالاف دیوتی بلک اپس ۳ کجاست. کالاف دیوتی ادونس وارفار کووووووو. :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Disapproval: :Beer: :Beer: :Beer:

  13. ببینم چرا این بازیای مزخرفو گذاشتی(بجز بتمن)؟پس Fallout 4 کو؟ویچر سه کو؟the evil within کو؟لرد اف فالن و شدو اف موردور کجان پس؟مورتال کمبتم که نیست.پس کلا ناقصه لطفا رسیدگی کنید. :Zzzzzz: :Mad: :I-m-Bored: :The-Incredible-Hulk: :Bully:

  14. سلام ببخشید کسی نمیدونه بازی rise tomb rider2015 کی میاد تو بازار؟؟؟

  15. آقا اینا به کنار یه سری هم به بازی های ترسناک بزنید مثلا بازی THE EVIL WITHIN رو که ۲نسخه که نسخه اولش پارسال اومد و نسخه های جدیدش امسال اومدن + بازی کالاف ۱۲ کو :The-Incredible-Hulk: :Disapproval: :Disapproval:

  16. والا منکه اسم بازی برام مهم نیست فقط بازی میخام جنگی باشه بس فکر نکن مثل من بازی کرده باشید میتونید مکس پین تیری تو دوروز رد کنید جی تی ای vمیتونید تو سه روز رد کنید واچ داگز میتدنید تو پنج روز رد کنید اسنایپر سه میتونید تو یک روز رد کنید فکر نکنم

    • دوست عزیز یه چیزی بگو قابل درک باشه جی تی ای v که جای خود دارد اگه تو ای ویو تو ده روز رد کردی یعنی یه گیمر فوق حرفه ای و بقیه همه کشکن

  17. بچه ها این بازی ها همه خوبه اما لطفا سری بازی های اساسینز روبیش تر معرفی کنید

  18. آشغال بود حتما crysis 3 بازی نکردید ببینید چقدر جالب و چقدر گرافیکش بالاس از نظر من برید بازی crysis 3 و Assassin’s creed IV black flag رو بازی کنید اونوقت میفهمید که بازی یعنی چی

  19. خیلی بد اصن هیچ کدوم خو ب نی :The-Incredible-Hulk: :The-Incredible-Hulk: :The-Incredible-Hulk: :Shout: :Shout: :Shout: :Devil:

  20. بازی تخیلی یه قرون هم نمیارزن!!
    بازی سبک Watch Dogs-Hitman-Max Payne

  21. :Amazed: آقا این (ویچر) و (جی تی آ وی) و (لرد اف فالن) و (مورتال ایکس) که غوغا کردن هیچدوم نیستن :Mad: بعد این چرت و پرت ها (به جز بتمن) بازی سال شدن؟!!! :Thinking:

    :Bully:

    به شدت مسخرست :The-Incredible-Hulk:

    • شما این بازی ها رو بازی کردی اصلا میایی نظر میدی. شما همونایی هستین که با اطمینان میان میگین pes خیلی بهتر از fifa ست آخه شما چه سرتون میشه از بازی برین آتاری بازی کنید بهتره.

  22. به نظرم خیلی مظخرف بود اهههه

  23. پس ویچر سه کو ویچر سه یکی از بهترین بازیاست

  24. مجموعه هالو :Who-s-the-man: مستر چیف هم بوده چرا نزاشتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :Thinking: :Bully:

  25. کل بازی های دنیا ی طرف call of duti 10 ی طرف
    بازی رو دست گرافیکش ندیدم

  26. این بازی ها از کجا استفاده کرد

  27. اقا اساسین یونیتی خیلی باحاله مورتال کنباد جدید هم خیلی باحاله اما شما الکی حرف می زنیدبعدشم تعداد بازی ها خیلی کمه لطفا بازی های معروف رو هم بزارید بازی های پی اس فر رو هم بیش تر کنید

  28. .خیلی آشغااااااااااااااااااااااال بود.

  29. کامل نییییییییییییییییییییییییییییست :In-pain: :Bully: :Mad: :Shout: :Angry: :Disapproval:

  30. ? :Cool: dada6 . pas (( BATTLEFIELD HARD LINE ))) ko :Cool: :Cool:

  31. کوانتوم بریک هم نیست.لیست ناقصه :Angry: :Angry: :Angry:

  32. اینا همه دروغه.
    مسخره ان :Conceited: :I-m-Bored: :I-m-Bored:

  33. میگم بتمن روانی امثال

  34. tekken کجاس پس؟ دلم tekken جدید میخواد

  35. uncharted4کوووووووووووووووووووووووووووو!!!

  36. پس mortal kombat x چی ?????????