گوشی گوگل پیکسل 4

تایید رسمی دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی گوگل پیکسل 4 +‌ عکس

گوگل تصویری از گوشی گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) را در توییتر منتشر کرده که می‌تواند طراحی این گوشی و حضور دوربین دوگانه روی قاب پشتی را تایید کند.

در حرکتی بی‌سابقه٬ گوگل چند ماه پیش از رونمایی رسمی٬ عکس‌های مربوط به طراحی گوشی گوگل پیکسل 4 را منتشر کرده است. یک عکس که توسط حساب کاربری توییتری شرکت گوگل منتشر شده٬ قاب پشتی نسل آینده‌ی گوشی پیکسل را به نمایش می‌گذارد و تمام تصاویری که تا پیش از این منتشر شده بود را تایید می‌کند. البته احتمال اینکه گوگل همه را سرکار گذاشته باشد وجود دارد٬ اما تا زمانی که چنین ادعایی اثبات شود٬ ما این تصویر را مربوط به نسخه‌ی نهایی طراحی پیکسل ۴ می‌دانیم.

این تصویر فقط قاب پشتی گوشی را به نمایش می‌گذارد و ما به سختی می‌توانیم بالا و پایین آن را ببینیم. همانند پیکسل ٬3 گوشی گوگل پیکسل 4 نیز به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز خواهد بود٬ اما این مرتبه گوگل طراحی دو حالته که در سه نسل مختلف گوشی‌های این کمپانی دیده بودیم را کنار گذاشته است. در عوض طرح و نقش یک تکه‌ای را می‌توان در پشت گوشی دید.

گوشی گوگل پیکسل 4

در سمت چپ قسمت بالایی قاب پشتی یک ماژول مربعی مشاهده می‌شود که از دوربین‌ها میزبانی خواهد کرد. هرچند این طراحی نیز دوربین دوگانه پشتی گوشی را تایید می‌کند٬ اما برخلاف تصاویر قبلی٬ این دوربین‌ها داخل یک بخش مربعی گنجانده شده‌اند. زیر دوربین‌ها نیز یک فلاش LED قرار گرفته است و در بالا حفره‌ی کوچکی دیده می‌شود که می‌تواند مربوط به فوکوس خودکار لیزری باشد. در سمت راست فلاش نیز یک بریدگی وجود دارد که ظاهرا مربوط به میکروفون است.

دوربین معمولی و فوق عریض٬ پشت قاب گوشی گوگل پیکسل 4

در حالی که برخی تصاویر منتشر شده تا به امروز به دوربین سه گانه پشتی اشاره داشتند٬ اما حالا می‌توانیم با اعتماد به نفس از حضور دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی‌های جدید گوگل سخن بگوییم. احتمالا دو دوربین با فاصله کانونی متفاوت در قاب پشتی قرار خواهند داشت. یکی از آن‌ها می‌تواند همانند دوربین دوگانه جلویی در پیکسل ٬3 یک دوربین فوق عریض باشد. جدا از این٬ کلیدهای پاور و تنظیم ولوم صدا را در سمت راست دیوایس می‌بینیم. اما از آنجایی که هیچ اسکنر اثر انگشتی در قاب پشتی دیده نمی‌شود٬ می‌توانیم انتظار داشته باشیم این اسکنر در زیر نمایشگر به کار رفته باشد.

ما هنوز هم منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از نسل جدید گوشی گوگل هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون همه جا برای دوتا دوربین؟؟؟

  2. اسکی از روی هواوی و اپل نیست عایا ؟؟؟