سری W ال جی

گوشی جدیدی از سری W ال جی در یک عکس واقعی ظاهر شد

سری W ال جی (LG)، دربرگیرنده‌ی گوشی های هوشمند جدید کمپانی خواهد بود و به زودی، محصولی از این سری در کشور هند عرضه خواهد شد. پیش‌تر اطلاعاتی دراین‌باره به دست آمده بود و حالا با انتشار یک تصویر زنده، بخشی از طراحی دستگاه نمایان شده است.

اخیرا تصویری از گوشی سری W ال جی روی وب‌سایت آمازون هند قرار گرفت و این عکس جدید، در تناسب با آن است. در اینجا پنل پشتی دستگاه را می‌توان دید که از یک مجموعه دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در سمت چپ میزبانی می‌کند. در سمت راست ماژول دوربین، حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در پایین، لوگو و نام کمپانی سازنده حک شده است. همچنین پیداست که پنل عقب، ساختار طرح‌دار و رنگ گرادیانی دارد.

سری W ال جی

دکمه‌های پاور و کنترل صدا در لبه کناری و درگاه یو اس بی، در لبه پایینی دیده می‌شوند. آن‌طور که به نظر می‌رسد، این دیوایس دارای پورت microUSB است؛ اما شاید هم چنین تصوری ناشی از خطای دید و زاویه عکس باشد.

گفته می‌شود که نخستین گوشی از سری W ال جی با ناچ قطره‌ای روی نمایشگر و در سه رنگ عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی آن باید به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه هلیو P60 مدیاتک یا اسنپدراگون 439 کوالکام اشاره کنیم. ظاهرا با قیمت مناسبی هم به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زیباست ولی این عکس چرا اینقدر بد گرفته شده؟؟

  2. زیباییش بین گوشی های ال جی مثال زدنیه