موتورولا وان ویژن

مشخصات موتورولا وان اکشن : دوربین سه‌گانه، چیپست اگزینوس 9609 و بیشتر

اخیرا برخی از مشخصات موتورولا وان اکشن (Motorola One Action) از طریق گیک‌بنچ افشا شد که می‌توانیم به وجود تراشه اگزینوس 9609 در آن اشاره کنیم. حالا اما اطلاعات تازه‌ای به بیرون درز کرده است که ما را بیشتر با مشخصات فنی این گوشی هوشمند آشنا می‌کند.

موتورولا در ماه گذشته، گوشی وان ویژن را معرفی کرد؛ ولی انتظار می‌رود که دو موبایل دیگر را هم از همین سری با اسامی وان پرو و وان اکشن عرضه کند. در حالی که هنوز از مدل پرو چیز زیادی نشنیده‌ایم، مشخصات موتورولا وان اکشن تقریبا به طور کامل لو رفته است.

ظاهرا این گوشی هوشمند، ورژن ارزان قیمت موتورولا وان ویژن خواهد بود و به جای پنل عقب شیشه‌ای، بدنه‌ای از جنس پلاستیک خواهد داشت. اما برخلاف مدل ویژن که دوربین پشتی دوگانه داشت، موتورولا One Action از وجود دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 12.6 مگاپیکسلی (به جای 48 مگاپیکسلی) بهره خواهد برد. همچنین دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی محصول قبلی، با یک دوربین 12.6 مگاپیکسلی در گوشی جدید جایگزین خواهد شد. البته حسگر اثر انگشت بدون تغییر مکان، در عقب دستگاه باقی می‌ماند.

این گزارش به رنگ‌بندی آبی و طلایی موتورولا وان اکشن هم اشاره کرده و سه پیکربندی را برشمرده است که شامل نسخه‌های 3/32 گیگ، 4/64 گیگ و 4/128 گیگابایتی می‌شود. در کنار تراشه اگزینوس 9609 سامسونگ، صفحه نمایش 6.3 اینچی حفره‌دار با وضوح فول اچ دی پلاس و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

هنوز موتورولا صحبتی از گوشی های وان اکشن و وان پرو نکرده است؛ اما امید می‌رود که تاریخ معرفی آن‌ها چندان دور نباشد.