جعبه گشایی شیائومی می 9 تی

ویدیوی رسمی جعبه گشایی شیائومی می 9 تی را تماشا کنید

اخیرا نسخه جهانی گوشی ردمی K20 با نام شیائومی Mi 9T در اروپا معرفی شد. حالا کمپانی سازنده، ویدیویی را از جعبه گشایی شیائومی می 9 تی نیز به اشتراک گذاشته است تا در آستانه‌ی فروش این محصول، مشتریان را بیشتر با آن آشنا سازد.

ویدیوی جعبه گشایی شیائومی می ۹ تی که در حساب توییتر کمپانی چینی منتشر شده است، به محتویات درون جعبه و همین‌طور امکانات کلیدی دستگاه می‌پردازد. مطابق معمول، این گوشی شیائومی نیز همراه با یک قاب محافظ عرضه می‌شود که البته این‌بار، از جنس پلاستیک سخت است. سایر متعلقات شامل دفترچه راهنما، سوزن خشاب سیم کارت، شارژر 18 واتی و یک کابل USB-C می‌شود.

در این ویدیو ضمن اشاره به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و دوربین پاپ آپ 20 مگاپیکسلی، ادعا شده که شارژ باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه تا 2 روز دوام خواهد داشت. همچنین شیائومی، روی دوربین سه‌گانه این گوشی هم مانور زیادی داده است که البته باید دید عملکرد آن در شرایط واقعی چگونه خواهد بود.

شیائومی می 9T در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز موجود است که دو مورد آخری، خاصیت تغییر رنگ هم دارند. فروش از روز دوشنبه 27 خرداد، با قیمت 370 دلار برای نسخه 6/64 گیگ و 415 دلار برای نسخه 6/128 گیگابایتی آغاز خواهد شد. البته در نخستین روز، نسخه پایه با تخفیف 34 دلاری به فروش می‌رسد.

ویدیوی رسمی جعبه گشایی شیائومی می 9 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیاومی مثل هواوی کله شق نیست