سری w ال جی

چهره گوشی ال جی W10 در عکس تازه‌ای نمایان شد

اخیرا عکس یکی از گوشی های سری W ال جی، در فضای مجازی منتشر شد که پنل عقب دستگاه را نشان می‌داد. در تازه‌ترین تصویر منتسب به گوشی ال جی W10 اما، می‌توان طراحی بخش جلوی دستگاه را نیز دید.

ال جی موبایل قصد دارد با عرضه‎‌ی محصولات تازه‌‌ی خود در قالب سری W، به رقابت در بازار گوشی های اقتصادی هند وارد شود و ظاهرا هدف اصلی کمپانی، سری آنلاین سامسونگ گلکسی خواهد بود. آمازون هند هم با تبلیغ این محصولات، خود را به عنوان شریک تجاری ال جی در این کشور جلوه داده است. حالا برای اولین بار، می‌توانیم نگاهی به چهره‌ی گوشی ال جی W10 نیز بیاندازیم.

این عکس، ویژگی‌های پیش‌تر لو رفته‌ی دستگاه را تایید می‌کند. در اینجا می‌توان یک صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های نسبتا باریک را دید. البته چانه‌ی گوشی (حاشیه پایینی) آنقدر پهنا دارد که حتی می‌شد حسگر اثر انگشت را در آنجا تعبیه کرد. رنگ بدنه دستگاه هم آبی است؛ اما ال جی به وجود سه رنگ اشاره کرده که احتمالا یکی از آن‌ها بنفش خواهد بود.

مشخصات و قیمت گوشی ال جی W10

تصاویر قبلی حاکی از وجود دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی دستگاه بودند. همچنین می‌توان دید که حلقه‌ قرمز رنگی، دور یکی از سنسورها را احاطه کرده؛ اما هنوز جزئیات چندانی از خصوصیات این سه دوربین به دست نیامده است.

گوشی ال جی W10

در پنل پشتی، حسگر اثر انگشت و لوگوی کمپانی نیز به چشم می‌خورد. تجهیز به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه اسنپدراگون 439 یا هلیو P60 و قیمت مناسب، از دیگر زمزمه‌هایی هستند که درباره ال جی دابلیو 10 به گوش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*