موبایل جدید سونی

موبایل جدید سونی با دوربین سه‌گانه رخ نشان داد؛ اکسپریا 1s یا اکسپریا 1v؟

عکسی که از موبایل جدید سونی منتشر شده است؛ آن را با دوربین سه‌گانه، پنل عقب شیشه‌ای و بدنه‌ای بنفش رنگ نشان می‌دهد.  انتظار می‌رود که این دستگاه مرموز، روز هجدهم تیر ماه در توکیو معرفی شود.

در حال حاضر تنها گوشی هوشمند کمپانی که به دوربین سه‌گانه تجهیز شده، اکسپریا 1 است؛ ولی ماژول دوربین آن در مرکز پنل پشتی قرار دارد. بنابر ادعای “Zackbuks” بلاگر چینی، این موبایل جدید سونی نام اکسپریا ۱ وی یا اکسپریا ۱ اس را به خود خواهد گرفت و در تاریخ 9 ژولای رسما معرفی خواهد شد. البته متاسفانه او جزئیاتی را درباره مشخصات فنی دستگاه بروز نداده است.

سونی اکسپریا 1

سونی اکسپریا 1

سونی اکسپریا 1 در اوایل اسفند ماه معرفی شد و در زودترین حالت، می‌توانیم انتظار ملاقات با اکسپریا 2 را در نمایشگاه IFA 2019 داشته باشیم که اوایل شهریور گشایش خواهد یافت. شاید هم رونمایی از این گوشی هوشمند به سال 2020 و کنگره جهانی موبایل در بارسلونا موکول شود.

اما به اکسپریا 1s یا 1v برگردیم که می‌تواند علاوه بر دوربین سه‌گانه، صفحه نمایش LCD و تراشه اسنپدراگون 855 هم داشته باشد. باید چند هفته‌ای منتظر ماند و دید که آیا این دستگاه، نسخه ارزان‌تر اکسپریا وان است یا این‌ها دو محصول کاملا جدا هستند.