گوشی منعطف

گوشی منعطف بعدی هواوی دارای سبک طراحی اعجاب‌آوری خواهد بود

به تازگی تصاویر پتنت یک گوشی منعطف هواوی فاش شده‌‌اند. بر اساس آن‌ها گوشی انعطاف پذیر بعدی هواوی از سبک طراحی بسیار منحصربه‌فرد و متفاوتی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد انتظار کاربران برای در اختیار داشتن یک گوشی منعطف تمامی ندارند. آن‌ها بعد از سال‌ها انتظار برای معرفی چنین محصولاتی، باید چندین ماه دیگر تا عرضه آن‌ها به بازار منتظر بمانند.

گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد سبب شد این گوشی‌ساز بعد از عرضه اولین گجت انعطاف پذیر خود به بازار آن را از دست کاربران جمع‌آوری کند. متاسفانه هنوز زمان عرضه مجدد این گوشی به بازار مشخص نیست. بعد از آن نوبت به بزرگترین گوشی‌ساز چینی رسید تا عرضه هواوی میت ایکس را چندین ماه به تعویق بیندازد. برخلاف تصور، این تصمیم به خاطر تحریم هواوی توسط آمریکا نیست، بلکه شرکت با عبرت گرفتن از مشکلات گلکسی فولد سامسونگ تصمیم دارد اولین گوشی منعطف خود را پیش از عرضه به بازار بیشتر تست کند.

بر اساس اسناد و عکس‌های جدید منتشر شده، هواوی میت ایکس تنها گوشی انعطاف پذیر این شرکت نیست و گوشی‌ساز چینی، توسعه یک گجت منطف دیگر، با طراحی شگفت‌آورتر، را در دستور کار قرار داده است. این اسناد توسط وب سایت LetsGoDigital منتشر شده‌اند.

تصاویر پتنت جدیدترین گوشی منعطف هواوی

گوشی منعطف هواوی

این گوشی منعطف هواوی از دو طرف تا شده و در زمان باز بودن کامل پنل، ابعاد بسیار بزرگی پیدا می‌کند. در مجموع چهار لولا برای حرکت روان نمایشگر در نظر گرفته شده است، به همین دلیل کاربر می‌تواند حالت قرارگیری صفحه نمایش را به شکل‌های دلخواه تغییر بدهد.

در نظر داشته باشید هواوی و مخصوصا سامسونگ، پیش از عرضه اولین گوشی انعطاف پذیر خود، بی‌شمار پتنت مربوط به گجت‌هایی منعطف به ثبت رساندند، اما در نهایت هیچ کدام یک از آن‌ها تبدیل به محصولی تجاری نشد. به همین دلیل هیچ تضمینی برای مشاهده گوشی هوشمند منعطفی شبیه به دستگاه به تصویر کشیده شده در عکس‌های بالا وجود ندارد.