رندر هواوی نوا 5 پرو

مشخصات کلیدی هواوی نوا ۵ پرو از طریق بنچمارک AnTuTu نمایان شد

با ظاهر شدن گوشی هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro) در آنتوتو، جزئیات بیشتری درباره مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند به دست آمده است؛ پرچمداری که همراه با سایر اعضای خانواده نوا 5، در روز سی و یکم خرداد ماه معرفی خواهد شد.

ماه گذشته، تاییدیه محصولاتی از هواوی با شماره مدل SEA-AL10 و SEA-TL10 صادر شد که نشان می‌داد از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می‌کنند. به تازگی هم SEA-AL10 که در گزارش‌ها هواوی نوا ۵ پرو معرفی می‌شود، با حضور در گیک‌بنچ برخی از مشخصات کلیدی خود را آشکار کرد. حالا اما نوبت به بنچمارک AnTuTu رسیده است تا اطلاعات دیگری را از این گوشی هوشمند فاش کند.

نتایج این بنچمارک‌گیری نشان می‌دهد که هواوی نوا ۵ پرو دارای تراشه کایرین 980 با پردازنده گرافیکی Mali-G76 است. این تراشه را حافظه رم 8 گیگابایتی همراهی می‌کند و در ردیف سیستم عامل هم، نام اندروید 9 پای دیده می‌شود. حافظه داخلی 256 گیگابایتی و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، دیگر اطلاعات موجود در این لیست هستند.

اما برای هواوی نوا 5 پرو در آنتوتو، امتیاز قابل توجه 315816 به ثبت رسید. ناگفته نماند که چندی پیش، هواوی نوا 5i نیز با تجهیز به تراشه کایرین 710، در این بنچمارک ظاهر شده بود.

هواوی نوا ۵ پرو - آنتوتو

اخیرا مدل پرو روی وب‌سایت فروشگاه JD هم قرار گرفت و آغاز فروش آن، 28 ژوئن (هفتم تیر ماه) اعلام شد. ظاهرا این دستگاه در دو نسخه شامل 128 و 256 گیگابایتی (با همان 8 گیگ رم) عرضه خواهد شد. البته هنوز اطلاعی از قیمت این دو نسخه در دست نیست؛ اما در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، نارنجی، بنفش و سبز موجود خواهد بود.

به شایعات هم بپردازیم که حاکی از وجود نمایشگر 6.39 اینچی آمولد در هواوی Nova 5 Pro هستند. تصاویر منتشر شده از دستگاه نیز، یک ناچ قطره مانند را روی آن نشان می‌دهد. کمپانی سازنده، وجود دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در این محصول خود تایید کرده و وعده‌ی عملکرد عالی آن را در محیط‌های تاریک داده است.

هواوی نوا ۵ پرو

دیگر مورد تایید شده از سوی هواوی، قرار داشتن یک مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی دستگاه؛ متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ToF است.

ظاهرا این گوشی هوشمند از باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت. نبود نشانی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی هم، شاید به معنای وجود این اسکنر در زیر نمایشگر باشد. البته احتمال تعبیه آن در لبه دستگاه هم وجود دارد؛ مشابه آنچه که پیش‌تر در سری آنر 20 دیدیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نوا پنچ تی یه گوشی خیلی خوب است ویژگی های بارزش هم پردازنده و دوربینش است که این گوشیو از بقیه جدا میکنه

  2. هر چی هست فوق العاده عالی