تبلت هواوی مدیاپد ام ۶

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ همراه با گوشی های سری نوا ۵ معرفی خواهد شد

هواوی از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی ویبو، از معرفی تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ (MediaPad M6) در تاریخ سی و یکم خرداد خبر داد. کمپانی چینی در این روز میزبان مراسمی است که انتظار می‌رود با رونمایی از گوشی های نوا 5، نوا 5i، نوا 5 پرو و 5i پرو نیز همراه باشد.

سری M تبلت‌های مدیاپد، دیوایس‌های پرچمدار را شامل می‌شود؛ از همین رو برای هواوی مدیاپد ام ۶ تجهیز به تراشه کایرین 970 یا 980 و یک باتری غول‌پیکر دور از ذهن نیست. در مورد طراحی آن هم می‌توانیم منتظر باریک شدن حاشیه‌های نمایشگر باشیم. از آنجایی که دستگاه ابتدا در چین عرضه خواهد شد، باید رابط کاربری EMUI را بدون برخی از اپلیکیشن‌ های گوگل داشته باشد؛ ولی این موضوع می‌تواند با عرضه‌ی جهانی مدیاپد ام 6 تغییر کند.

هواوی نوا ۵ پرو

اما به گوشی های در شُرف رونمایی هم بپردازیم که گل سرسبد آن‌ها، هواوی نوا 5 پرو خواهد بود. کمپانی چینی در فاصله سه روز تا برگزاری مراسم، تصویری را منتشر کرد که نمایانگر وجود چهار دوربین و عدم وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه است. رنگ کهربایی نوا ۵ پرو نیز با رگه‌هایی از قرمز و نارنجی به نمایش درآمده و امید می‌رود که این گوشی، در خارج از چین هم عرضه شود.