تصاویر هندزآن هواوی نوا 5 پرو

تصاویر هندزآن هواوی نوا 5 پرو در آستانه رونمایی از این گوشی منتشر شد

هواوی روز جمعه از گوشی های سری نوا 5 و یک تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. در آستانه برگزاری مراسم، انتشار تصاویر هندزآن هواوی نوا 5 پرو (Huawei nova 5 Pro) تایید کننده‌ی برخی از ویژگی‌های مورد انتظار آن است.

حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند، برخلاف مدل‌های نوا 5 و نوا 5i زیر صفحه نمایش اولد آن جای خواهد داشت. همچنین در تصاویر هندزآن هواوی نوا 5 پرو می‌توانیم یک ناچ قطره‌ای را روی نمایشگر و چهار دوربین را در پنل پشتی ببینیم. دیگر مورد قابل ذکر، سوپر شارژر 40 واتی دستگاه است. این عکس‌ها دو رنگ زیبای آن را هم آشکار کرده‌اند؛ یکی سبز با رگه‌ای مشکی رنگ است و دیگری، ترکیبی از آبی و بنفش.

اما به تازگی دستگاهی با شماره مدل SEA-AL10 در آنتوتو ظاهر شده که گمان می‌رود هواوی نوا ۵ پرو (یا شاید هم نوا ۵) باشد. امتیاز ثبت شده برای آن، 315816 بوده و این در حالی است که کمتر گوشی هوشمندی در این بنچمارک، بیش از 300 هزار امتیاز کسب می‌کند. از آنجایی که امتیاز هواوی پی 30 پرو با تراشه کایرین 980 در حدود 316 هزار بود، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی جدید هواوی نیز از همین چیپست قدرت می‌گیرد.

بنچمارک هواوی نوا 5 پرو

سایر مشخصات شامل صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی می‌شوند. کمپانی چینی پیش‌تر به وجود یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در محصول تازه‌ی خود اشاره کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اسمشم نشنیدم اصلا