سیم کارت های دائمی همراه اول

سیم کارت های دائمی همراه اول را با 40 درصد تخفیف بخرید

شرکت ارتباطات سیار ایران سیم کارت های دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند این سیم کارت‌ها را با 40 درصد تخفیف و به قیمت 100 هزار تومان از روز شنبه 1 تیر تا 31 شهریور 98 خریداری کنند.

اپراتور همراه اول سیم کارت های دائمی خود را از تاریخ شنبه 1 تیر تا 31 شهریور 98 با 40 درصد تخفیف به مشترکان به فروش می‌رساند. متقاضیان قادر خواهند بود با مراجعه به فروشگاه‌های همراه اول، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه، سیم کارت های دائمی همراه اول را به قیمت 100 هزار تومان خریداری کنند.

مزایای خرید سیم کارت های دائمی همراه اول

اپرتور همراه اول در این طرح ویژه فروش مزایای متعددی را در نظر گرفته است. در واقع مشترکان جدید با خرید سیم کارت دائمی همراه اول می‌توانند از تخفیف قیمت سیم کارت، بسته خوش‌آمد 1000 شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه، اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت 90 روز پس از پایان این بسته بهره‌مند شوند. گفتنی است این تخفیف ویژه فقط به کسانی تعلق خواهد گرفت که در بازه زمانی 1 تا 31 شهریور 98 به خرید و فعال‌سازی سیم کارت دائمی همراه اول اقدام کنند.

همچنین این طرح شامل سیم کارت‌های دائمی طرح 20، ثبت نام به‌روز (فروش آنلاین) و گلچین که به صورت نقدی خریداری می‌شود، است. لازم به ذکر است مشترکانی که قبل از این سیم کارت‌های طرح 20 را به صورت اقساطی خریداری کرده‌اند، اما تاکنون تمامی وجه مربوطه را نپرداختند، این امکان برای آنها در نظر گرفته شده است تا باقی‌مانده وجه اقساط خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه‌های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هرکی میخاد بخره بهترین فرصته

  2. وقتی نمیشه باهاش تلگرام وصل کرد به چ دردی میخوره

  3. مونده رو دستش باد کرده؟