کالبدشکافی ایسوس زنفون 6

ویدیوی کالبدشکافی ایسوس زنفون 6 رمز پشت دوربین چرخان آن را فاش کرد

گوشی ایسوس زنفون 6 چندی پیش مجهز به یک دوربین چرخان 48 مگاپیکسلی رونمایی شد. ویدیوی کالبدشکافی ایسوس زنفون 6 نحوه کار این دوربین را نشان می‌دهد.

ایسوس زنفون 6 به لطف قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 یکی از پرچمداران 2019 محسوب می‌شود. در این گوشی با وجود ویژگی‌های همچون باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت و نمایشگری بزرگ، هیچ چیزی به اندازه دوربین چرخان دارای توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی جلب توجه نمی‌کند.

البته زاک، مدیر کانال یوتیوبی JerryRigEverything، همانند همیشه تنها به کنکاش درباره ماژول دوربین گوشی بسنده نکرد و در جریان کالبدشکافی ایسوس زنفون 6 دل و روده آن را بیرون ریخت! بهتر است برای پی بردن به نحوه کار دوربین چرخان گوشی ویدیو را تماشا کنید.

دوربین ایسوس زنفون 6 دوگانه بوده و به سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید مجهز شده است. سنسور دوم، میدان دید 125 درجه‌ای را فراهم می‌کند. به لطف مکانیزم خاص این ماژول می‌توان از آن برای عکاسی سلفی نیز بهره برد. نکته منفی درباره دوربین پرچمدار ایسوس در سال 2019، عدم پشتیبانی از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر است، به همین دلیل با وجود محبوبیت نزد دوست‌داران عکاسی سلفی، چندان در جلب توجه علاقه‌مندان به فیلم برداری با موبایل موفق عمل نخواهد کرد.

بدنه گوشی به خوبی مهر و موم شده است، اگرچه پرچمدار ایسوس فاقد استانداردهای مقاومتی است. باتری آن خیلی راحت‌تر از آن چه تصور می‌کردیم از جایش بیرون آمد. برخلاف باتری، جابه‌جا کردن نمایشگر بسیار دشوار خواهد بود، چرا که با ماده‌ای بسیار محکم در سرجایش مهر و موم شده است. به همین دلیل بهتر است بعد از خرید ایسوس زنفون 6 به شدت مراقب صفحه نمایش آن باشید. این صفحه نمایش ال سی دی دارای اندازه 6.4 اینچ است.

ویدیوی کالبدشکافی ایسوس زنفون 6