ایسوس

سرورهای سازگار با هوش مصنوعی ایسوس با راهکار NVIDIA EGX رونمایی شدند

شرکت ایسوس که در حوزه مادربردهای سرور پیشرو است، از سری جدید سرورهای سازگار با هوش مصنوعی با راهکار NVIDIA EGX رونمایی کرد. ایسوس در این پروژه با شرکت NVIDIA همکاری نزدیک داشته است.

ایسوس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مادربردهای سرور، ایستگاه‌های کاری و مادربردهای Workstation، همکاری نزدیک خود را با NVIDIA در زمینه پشتیبانی از راهکار NVIDIA EGX برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اعلام کرد. ایسوس با همکاری NVIDIA، سخت افزار مورد اطمینان و سازگار با edge computing و محاسبات بلادرنگ را در دسترس توسعه دهندگان قرار داده است.

مشخصات سرورهای سازگار با هوش مصنوعی ایسوس

شرکت NVIDIA با معرفی پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA T4 برای راهکار NVIDIA EGX مرزهای جدیدی را در دنیای edge computing برای مشتریان رده تجاری تعیین کرده است. همچنین NVIDIA EGX راهکار کاملی را برای سیستم‌ها و نرم افزارهای مبتنی بر edge computing برای دستیابی و ایجاد سیستمی جامع در دسترس قرار داده است.

ایسوس با سرور ESC4000 G4، با استفاده از نسل دوم پردازنده‌های Scalable اینتل و پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA T4، ایده‌آل‌ترین راهکار مبتنی بر NVIDIA EGX را ارائه داده است. مهم‌ترین بخش ESC4000 G4 ، مکانیزم طراحی و انعطاف‌پذیری کامل با نیازهای مشتری است. ESC4000 G4 با پشتیبانی از 4 شتاب‌دهنده TESLA V100، یا حداکثر هشت پردازنده گرافیکی NVIDIA T4، دقت و سرعت بالایی را برای تعامل در قدرت پردازشی برای مشتریان به ارمغان می‌آورد که در پردازش‌های مبتنی بر GPU، سریع‌تر و دقیق‌تر در پردازش بلادرنگ edge computing این پیکربندی قدرتمند عمل می‌کند.

قدرت بالا برای پردازش‌های AI

ایسوس

اینترنت اشیا (IoT) به سرعت در حال گسترش است و در حال حاضر انفجاری از اطلاعات از جانب این دستگاه‌ها ایجاد شده است. ESC4000 G4 با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA T4، امکان اجرای چندین مدل AI را در لحظه با بالاترین دقت در صدها دستگاه را به سادگی دارد. برای برنامه‌های مبتنی بر داده‌های ویدیویی، بلاک‌های شتاب دهنده decoder سخت افزاری، پردازش‌های با کیفیت استریم را با دقت بالا استنتاج می‌کند.

راهکاری کامل برای رده تجاری

ایسوس

راهکار نرم افزاری NVIDIA Edge Stack، شامل تمامی درایورهای مورد نیاز NVIDIA، به همراه پلاگین CUDA Kubernetes، یک CUDA Docker دارای سرویس runtime، کتابخانه‌های CUDA-X برای فریمورک‌های هوش مصنوعی نظیر سرور استنتاجی TensorRTو TensorRT و DeepStream است. NVIDIA Edge Stackبرای سرورهای گواهی شده بهینه شده و از طریق ثبت نام در NVIDIA NGC قابل دانلود است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هوش مصنوعی حالا حالا حالا ما درکش نمیکنیم