گلکسی A90

گلکسی A90 سامسونگ نخستین گوشی میان رده 5G جهان لقب می‌گیرد

ظاهرا گوشی گلکسی A90 سامسونگ که احتمال دارد با نام گلکسی R نیز عرضه شود٬ نخستین گوشی میان رده 5G جهان لقب خواهد گرفت. این گوشی به زودی معرفی می‌شود.

پیش از آنکه گوشی گلکسی ای 80 عرضه شود٬ یک گوشی با دوربین سلفی کشویی در اینترنت دیده شد که همه آن را گلکسی ای 90 می‌دانستند. با این حال سامسونگ این گوشی را با نام ای 80 عرضه کرد تا مجددا همه برای حدس طراحی و قابلیت‌های گلکسی A90 حدس بزنیم و گمانه‌زنی کنیم. حالا اخبار تازه‌ای به دست ما رسیده که نشان می‌دهد سامسونگ خودش را آماده‌ی معرفی گوشی‌های خانواده Galaxy R می‌کند و اولین دیوایس این خانواده نیز همان محصولیست که ما آن را گلکسی A90 می‌نامیدیم.

گلکسی A90 با نام دیگری زیر نظر خانواده گلکسی R عرضه می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های سری Galaxy R دارای دو مدل هستند که هر دو به یک نمایشگر بزرگ و دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهند بود. حداقل یکی از آن‌ها از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و در عین حال دوربین‌های آن قابلیت‌های ویژه‌ای را به ارمغان میاورند. علاوه بر این٬ ممکن است گوشی‌های این خانواده با فناوری شارژ سریع 45 وات شارژ شوند که بسیار سریع‌تر از فناوری شارژ 25 وات در دیگر محصولات سامسونگ خواهد بود.

اگر این خبر صحت داشته باشد٬ گلکسی R یا همان دیوایسی که ما آن را فعلا با نام گلکسی A90 می‌شناسیم٬ نخستین گوشی میان رده 5G بازار لقب خواهد گرفت.