استایل آپ

خرید لوازم جانبی گوشی و ساعت هوشمند از فروشگاه اینترنتی استایل آپ

استایل آپ، مرجع تخصصی معرفی و فروش لوازم جانبی گوشی موبایل و ساعت هوشمند، دستی هم بر آتش استایل و سبک زندگی مدرن در حوزه‌ گوشی و ساعت و گجت‌های دیجیتال دارد. همه چیز در استایل آپ اصل و اورجینال است. اشخاصی که قصد خرید اینترنتی لوازم جانبی دارند اینجا هر چیزی که مدنظرشان باشد را پیدا می‌کنند.

آیا شما هم دوست دارید خاص باشید؟ البته. این خاصیت دنیای مدرن است. علاقه به در دست داشتن تکنولوژی‌های منحصر به فردی که قلب را تسخیر می‌کنند و هوش از سرمان می‌برند. حتما از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید. از ساعت هوشمند چطور؟ در ادامه بهترین و خاص‌ترین لوازم جانبی گوشی و ساعت هوشمند معرفی می‌شود. دسته‌ای از لوازم جانبی که شاید قبلا کمتر دیده‌اید یا تنها اسم آنها را شنیده‌اید و از ویژگی‌های جالبشان خبر ندارید.

نکته اینکه با خرید لوازم جانبی گوشی و ساعت هوشمند می‌توان امکانات جدیدی را به گوشی و اسمارت‌واچ خود اضافه کرد، امکاناتی که خودشان به تنهایی آن‌ها را ندارند. می‌توان امنیت گوشی را بالاتر برد یا ظاهر گوشی و ساعت هوشمند خود را متناسب با استایل و سلیقه‌ی شخصی تغییر داد. می‌توان به شیوه‌ی خود خاص بود. یک تیم حرفه‌ای برای کمک به همه در استایل آپ است.

چرا خرید از فروشگاه اینترنتی استایل آپ

هدف اصلی فروشگاه اینترنتی استایل آپ، ایجاد تجربه‌ای خوب و به صرفه از یک خرید اینترنتی است. این مجموعه برای رسیدن به این هدف روی چند مساله تمرکز کرده‌ است. اول، کوتاه‌سازی زنجیره تامین برای کاهش قیمت تمام شده کالا. استایل آپ همچنین تمام سعی خود را کرده است تا با دسترسی به منابع دست اول تامین، کالا را با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر فروشندگان تهیه کند. مساله دوم کاهش هزینه‌های لجستیکی و کل هزینه‌های مجموعه است. با این کار می‌توان حاشیه سود معقول‌تری روی قیمت کالاها در نظر گرفت و در نهایت قیمت فروش کالاها در فروشگاه استایل آپ به طور قابل توجهی به صرفه‌تر است.

استایل آپ

مساله دیگر فروش تخصصی است، استایل آپ در هر فاز توسعه از مجموعه فقط برش خاصی از انواع کالاها را هدف قرار داده است، به واسطه‌ی این سیاست کاری دو نتیجه‌ی مهم حاصل می‌شود: اولین نتیجه ارائه‌ی اطلاعات تخصصی و جزئیات کامل در مورد تک به تک کالاهاست، اطلاعات سازگاری، شرح کیفیت و متریال کالاها، توضیح عملکرد و نحوه‌ی استفاده و دیگر اطلاعاتی که عموما فروشندگان غیر تخصصی در مورد کالاها نه دارند و نه ارائه می‌کنند.

نتیجه دوم این است که با افزایش حجم خرید و به اصطلاح خرید عمده، قیمت کالا برای فروشگاه بهتر تمام می‌شود و استایل آپ توانسته قیمت نهایی غیر قابل رقابتی به کاربران خود عرضه کند. علاوه بر مسائل ذکر شده استایل آپ سعی دارد با توانمندسازی لجستیک و پردازش سریع، سفارشات را از دو ساعت تا نهایتا یک روز در تهران و نهایتا تا دو روز کاری در سایر شهرها، تحویل کاربران دهد. تضمین تحویل سالم و به موقع مرسولات به عهده فروشگاه است و مدیران این مجموعه عقیده دارند در کل فرآیند خرید تنها دغدغه کاربران باید انتخاب کالای مناسب باشد و در نتیجه این مجموعه نهایت تلاش خود را برای راهنمایی آنها خواهد کرد. کافی است با راه‌های ارتباطی این فروشگاه تماس گرفته شود.

خرید لوازم جانبی گوشی از استایل آپ

اولین برش از بازار هدف مجموعه استایل آپ، لوازم جانبی گوشی موبایل است. برای حصول نتیجه‌ی مطلوب، کالاهای همسان را از مجموعه‌ی لوازم جانبی هر برند/مدل گوشی حذف کرده‌اند تا بهترین مدل‌ها را، مثلا از قاب ژله‌ای برای یک مدل گوشی خاص بتوان انتخاب کرد.

در کنار این مساله این فروشگاه همواره سعی کرده تمام انواع لوازم جانبی برای هر مدل گوشی را روی سایت موجود داشته باشد تا کاربران در یک بار خرید بتوانند تمام لوازم جانبی موبایل خود را خرید کنند. انواع قاب و کاور مانند قاب ژله ای و سخت، گارد محافظ 360 درجه، ضد ضربه، فانتزی و طرحدار در انواع متریال و طرح و رنگ، انواع گلس تخت، نانو ، محافظ تمام صفحه و فول و گلس پرایوسی در کنار لوازم جانبی اصلی تولید خود برند‌ها و لوازم جانبی دیگر مانند شارژر، باتری، هندزفری و … به تفکیک نوع و برند روی فروشگاه استایل آپ قابل دسترس است.

استایل آپ

کافی است کاربر دسته بندی مربوط به مدل گوشی خود را پیدا کند و تمام چیزی که به عنوان لوازم جانبی گوشی به آن نیاز دارد را مشاهده کند.

استایل آپ در بین سازندگان لوازم جانبی گوشی سراغ برند‌های معتبر رفته است. برند‌هایی مانند: نیلکین، اسپیژن، بوف، شیائومی، جی بی ال، هارمن کاردن، بیسوس، بیتس، بلکین، هوکو، موفی، توتو و … . و با تضمین اصالت کالا و مهلت تست از هفت روز تا یک‌ ماه قدردان اعتماد مشتریان خود است.

برای مثال در قسمت خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ تمام ‌مدل‌های گوشی موبایل برند سامسونگ، به تفکیک مدل ذکر شده است. پس از انتخاب مدل گوشی می‌توان با فیلتر محصولات بر اساس نوع لوازم جانبی، رنگ و برند سازنده به بهترین نتیجه ممکن رسید. در صفحه‌ی محصولات اطلاعات دقیق و جامعی از هر کالا ذکر شده و شرایط سازگاری به دقت توضیح داده شده است. علاوه بر توضیحات متنی با نمایش تصاویر دقیق و کامل و همچنین اینفوگرافی و روش استفاده از کالا، تلاش خود را برای راهنمایی کاربران به کار گرفته‌ است.

خرید ساعت هوشمند از استایل آپ

و اما گجت‌های هوشمند. اینکه امروزه گجت‌های هوشمند چقدر می‌توانند زندگی را تصاحب کنند، محل سوال بسیاری از تکنوفوبیاها است. اما نمی‌توان از کنار این نکته گذشت که ورود گجت‌های هوشمند به زندگی روزمره، تا چه حد انجام امور را تسهیل کرده است. به عنوان مثال تلفن‌های هوشمند را در نظر بگیرید، عملا برای دسترسی به اینترنت، شبکه‌های مجازی و خدمات الکترونیکی یک تلفن هوشمند کافی‌ست و دیگر نیازی به لپتاپ نیست. اگر در این عرصه از تلفن هوشمند جلوتر نرفته‌اید توصیه استایل آپ، خرید ساعت هوشمند یا یک گجت دیجیتال مانند مچ بند هوشمند یا دستیار صوتی مانند هدفون یا اسپیکر هوشمند است. ساعت‌های هوشمند علاوه بر کاربری‌های سنتی مانند نمایش زمان و تاریخ ویژگی‌های دیگری نیز دارند. ویژگی‌هایی مثل نمایش نوتیفیکشن‌ها و تماس‌ها، فعالسازی دستیار صوتی و کنترل گوشی. علاوه بر این شاید مهم ترین فایده‌ی یک ساعت هوشمند امکانات مربوط به سلامتی و تندرستی است. مونیتور ضربان قلب، پایش خواب، نمایش مقدار مسافت طی شده و پایش فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، پیاده روی، شنا، ورزش‌های هوازی و … . کمپانی اپل در این میان ویژگی جالبی روی اپل واچ به کاربران عرضه کرده است. در صورتی که علایم حیاتی مانند ضربان قلب غیر طبیعی باشد، ساعت هوشمند اپل به صورت اتوماتیک با شماره‌ی از قبل مشخص شده مانند دوستان و نزدیکان یا اورژانس تماس می‌گیرد و وضعیت و آدرس را برای جلوگیری از بروز مشکل گزارش می‌کند.

استایل آپ

بحث مطرح دیگر در گجتهای پوشیدنی تاثیر غیرقابل انکار آن‌ها در استایل ظاهری کاربران است. ساعت‌های هوشمند راه خود را به رسانه‌های مد بازکرده‌اند و تدریجا جزئی از مد و فشن روز می‌شوند. قسمتی از لوازم جانبی اسمارت‌ فون‌ ها که کمپانی‌های مد بیشتر به آن علاقه دارند بند ساعت هوشمند است. کافی است در بین طرح‌های استایلیست‌ها دنبال بند‌های اپل واچ بود. حتما به نتایج جالبی ‌می‌توان دست یافت که اگر شخص به مد و استایل خود نیز اهمیت‌ دهد خالی از لطف نخواهد بود.

استایل آپ مرجع تخصصی معرفی و فروش لوازم جانبی گوشی موبایل و ساعت هوشمند، دستی هم بر آتش استایل و سبک زندگی مدرن در حوزه‌ی گوشی و ساعت و گجت‌های دیجیتال دارد. همه چیز در استایل آپ اصل و اورجینال است. اگر کاربری قصد خرید اینترنتی لوازم جانبی گوشی موبایل دارد اینجا هر چیزی که دلش بخواهد را پیدا می‌کند. قیمت لوازم جانبی هم در استایل آپ به‌صرفه و متناسب با کیفیت آن است. خریدار بابت چیزی هزینه خواهد کرد که کیفیت و کارایی آن با قیمت آن می‌خواند.

در استایل‌آپ می‌توان اطلاعات کافی و ضروری در مورد خرید لوازم جانبی گوشی و ساعت هوشمند را به دست آورد. هر کدام از لوازم جانبی به طور کامل بررسی شده‌اند و ویژگی‌های آن‌ها استخراج شده‌ است. بی‌نیاز از هر جست و جوی دیگری، کافی است لوازم جانبی دلخواه‌ را انتخاب کرده، اطلاعات و ویژگی‌های آن را مطالعه کرده و با خیال راحت خرید کرد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من دو تا قاب گرفتم ازشون خیلی سریع تحویل دادن و اوکی بود همه چی. مشکلی نداشتم باهاشون.

  2. من یدونه ازشون ساعت هوشمند خریدم خیلی هم راضی بودم قیمتش خیلی بهتر بود و پلمپ دادن بهم و کالا هم اصلی بود. من واقعا راضی بودم ازشون.

  3. فروشگاه ها ز یاد کلاه میذارن سر مردم

  4. ده برابر ازت پوال میگیرن

  5. بابا همش چرته نباید بعه این شرکت ها اعتماد کرد