درایو ضد ضربه

اپیسر هارد درایو ضد ضربه AC731 USB 3.1 Gen 1 را با حفاظت سه گانه معرفی کرد

شرکت اپیسر که در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال فعال است از هارد درایو ضد ضربه AC731 USB 3.1 Gen 1 خود با حفاظت سه گانه معرفی کرد. هارد جدید اپیسر از استاندارد IP68 و طراحی زیبایی بهره می‌برد.

اپیسر نامی شناخته شده در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال است که در زمره پنج کمپانی مطرح تولید کننده حافظه در سطح جهان قرار دارد. این کمپانی تمام تلاش خود را جهت ارتقا فناوری و ارائه خدمات برتر به مشتریان به کار گرفته به همین دلیل جوایز متعددی را از رسانه‌های مختلف دریافت نموده است. از جمله محصولات اپیسر می‌توان به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، پاور بانک، SSD، کارت‌های حافظه، و حافظه‌های مورد کاربرد در صنعت و صنایع نظامی اشاره کرد.

مشخصات هارد درایو ضد ضربه AC731 USB 3.1 Gen 1

درایو ضد ضربه

هارد درایو ضد ضربه و با درجه نظامی AC731 USB 3.1 Gen 1 اپیسر با طراحی شیک و دستاورد جایزه برتری (Excellence Award 2019) از میان بیش از هزار محصول، در حال ورود به بازار جهانی است. طراحی زیبا با پوشش سیاه رنگ و پانل طلائی آن، AC731 را به هارد درایوی لاکچری برای حرفه‌ای‌های امروزی تبدیل نموده است. این شاهکار اپیسر علاوه بر اسپورت و ضد ضربه بودن با پوشش چرمی مات و با کیفیت خود گزینه ای مناسب برای تجار بازارهای کنونی است، از سویی این بافت چرمی علاوه بر انتقال حس نرمی و لطافت از لیز خوردن محصول در دست شما جلوگیری می‌نماید. گفتنی است هارد ضد ضربه و جدید اپیسر دارای استاندارد IP68 است و از طراحی زیبایی بهره می‌برد.

درایو ضد ضربه

برای حفاظت از اطلاعات با ارزش کاربر، این محصول در رده ی هارد درایو‌های ضد ضربه با درجه نظامی ساخته شده است و تست -516.6- IVU.S. MIL-STD-810G که مربوط به افتادن از ارتفاع 1.2 متری می‌باشد، را به آسانی گذرانده است، بدین ترتیب که از کالا در مقابل ضربات در حین حرکت و نیز افتادن از ارتفاع محافظت می‌کند .دومین نوع حفاظت این محصول مربوط به استاندارد IP68 برای ضد آب و ضد گرد و غبار بودن می‌باشد، به طوری که کاملا ضد غبار بوده و توانایی غوطه ور ماندن در آب بدون آسیب به اطلاعات کاربر به مدت 60 دقیقه در عمق 1 متری را دارد. و در سومین نوع حفاظت خود، ساختار تعلیق داخلی منحصر به فرد آن می‌تواند میزان لرزش را کاهش داده و تاثیرات ناشی از برخوردهای اتفاقی را به حداقل برساند. به طور کلی A731 دارای هر دو محافظ داخلی و خارجی است و امکان محافظت کامل برای خاطرات با ارزش شما را فراهم می‌کند.

درایو ضد ضربه

شرکت متین به عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه نموده و خدمات پس از فروش آن را طبق استانداردهای بین المللی به مشتریان گرامی ارائه می‌نماید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در عرضه و خدمات گروه محصولات حافظه، پاوربانک و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکتهای ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخ اگکه یکی از اینا داشتم غم نداشتم

  2. حافظه سگانه چجوریه دیگه

  3. یکم نمد اینا باید بپیچی بهش

  4. ضد ضربه خیلی خوبه هارد من از ارتفاع یک متری افتار رو فرش خراب شد