شیائومی می 9

شیائومی می CC9 به دوربینی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

شیائومی می CC9 یک گوشی هوشمند متمرکز روی قابلیت‌های دوربین موبایل خواهد بود. بر اساس جدیدترین اخبار، داشتن دوربین اصلی با قابلیت ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی یکی از ویژگی‌های شیائومی می سی سی 9 است.

چندی پیش اعلام کردیم گوشی شیائومی می CC9 با دوربین سلفی قدرتمند در راه است. حال انتشار خبری دیگر درباره دوربین این گوشی نشان می‌دهد با محصولی متمرکز بر قابلیت‌های دوربین رو به رو خواهیم بود. انتظار می‌رود شیائومی می سی سی 9 در روز دوم جولای (یازدهم تیر) به صورت رسمی رونمایی شود.

رزولوشن سنسور رنگی دوربین شیائومی می CC9

دوربین اصلی شیائومی می CC9 سه گانه خواهد بود. بر اساس اعلام شرکت سازنده، سنسور اصلی آن سونی IMX586 بوده و قادر است تصاویری با حداکثر رزولوشن 48 مگاپیکسلی به ثبت برساند.

شیائومی می CC9

از طرفی طبق اخبار پیشین می‌دانیم دوربین سلفی گوشی قادر به گرفتن عکس‌هایی 32 مگاپیکسلی است. به این ترتیب، این محصول میان‌رده، نظر تعداد زیادی از علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را به خود جلب خواهد کرد.

بر اساس دیگر شایعات، تراشه شیائومی می CC9 اسنپدراگون 710 بوده و به نمایشگری امولد با اندازه 6.39 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 پای عرضه شده و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن به لطف سیستم کوئیک شارژ 27 واتی شیائومی با سرعت بالایی شارژ می‌شود.

پایین‌ترین نسخه گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی است. میزان حافظه رم در نسخه میانی به 8 گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. در بهترین نسخه گوشی شیائومی می سی سی 9 شاهد وجود 8 گیگابایت حافظه اصلی در کنار 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهیم بود.