افشای فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ

فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ به تازگی لو رفته است. بر اساس این لیست اکنون می‌دانیم سامسونگ، برای گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو چه لوازم جانبی تولید خواهد کرد.

تعدد گوشی های هوشمند سامسونگ به این شرکت اجازه نمی‌دهد برای تمامی محصولاتش، دست به تولید لوازم جانبی رسمی بزند، اما گوشی های پرچمدار در این مورد مستثنی هستند! این شرکت همراه با عرضه هر گوشی هوشمند جدید از سری S یا Note، در کنار بی‌شمار تولیدکننده لوازم جانبی، خودش نیز دست به کار شده و یک سری لوازم جانبی برای محصول یا محصولات جدید عرضه می‌کند. اگرچه آن‌ها اغلب قیمت‌های بالایی در مقایسه با محصولات مشابه دارند،‌ اما طراحی و ساختشان به دست خود سامسونگ به کاربران قوت قلب می‌دهد!

لیست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10

بر اساس گزارش جدید وب سایت MobileFun، اخیرا به فهرستی از لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ که شرکت در کنار عرضه گوشی به بازار تزریق خواهد کرد پی برده‌ایم. این وب سایت شماره SKU و قیمت لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 را نیز اعلام کرده است.

در این فهرست خبری از لوازم جانبی یا کیف‌های محافظ منحصربه‌فرد نیست. به عبارتی تمامی محصولات نام برده در لیست تازه فاش شده، پیشتر برای دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ نیز تولید شده‌اند.

لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10

در فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ نام دو مدل دیده می‌شود؛ نام‌های Davinci 1 و Davinci 2 احتمالا به ترتیب به دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو اشاره دارند. طبق گزارش جدید وب سایت MobileFun، احتمالا مدل Pro خانواده Galaxy Note10 تنها گوشی پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم شبکه موبایل خواهد بود. در نتیجه باید در انتظار دو گوشی هوشمند باشیم. این در حالی است که طبق اخبار قبلی، برای هر یک از دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو نسخه‌ای مجهز به یک مودم موبایل 5G وجود داشته و در کل با چهار گوشی هوشمند در خانواده جدید رو به رو خواهیم بود.

طبق فهرست لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت 10 سامسونگ، کیف‌های محافظ متعددی برای هر دو مدل این گوشی توسط سازنده آن‌ها عرضه خواهد شد. به عنوان نمونه می‌توان به LED View Cover ،Clear View Cover ،LED Cover ،Leather Cover و Protective Standing Cover اشاره کرد. هر یک از کیف‌ها و قاب‌های محافظ نام برده برای هر دو گوشی دارای اسم رمزهای Davinci 1 و Davinci 2 موجود هستند. قیمت آن‌ها از 24 پوند الی 59 پوند متغیر خواهد بود. این محصولات در رنگ‌های متنوعی همچون نقره‌ای، صورتی، قرمز، مشکی، سفید و خاکستری موجود هستند. برای کیف چرمی دو گوشی پرچمدار، رنگ‌های بیشتری همچون آبی نیز عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*