دوربین لایکا M-E

دوربین جدید لایکا M-E با قیمت 4 هزار دلاری معرفی شد

دوربین جدید لایکا M-E با قیمت 4 هزار دلاری معرفی شد. Leica M-E یک دوربین از نوع تک لنزی غیربازتابی (Rangefinder) است که در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دوربین‌های لایکا هیچ یک ارزان نیستند و به خاطر قیمت بالایی که دارند٬ از دسترس بسیاری از عکاسان خارج هستند. با این حال اگر توان خرید یک دوربین با برند لایکا را دارید٬ لایکا M-E یک دوربین از نوع Rangefinder (تک لنزی غیربازتابی) است که یکی از مقرون به صرفه‌ترین دوربین‌های این کمپانی نیز لقب گرفته است.

مشخصات فنی لایکا M-E

هرچند این دوربین در بین محصولات لایکا مقرون به صرفه است٬ اما همچنان با قیمت 4 هزار دلاری خود٬ می‌تواند گران‌تر از دوربین‌های هم رده‌ی خود در بازار باشد. دوربین غیربازتابی لایکا M-E از یک سنسور 24 مگاپیکسلی فول فریم CMOS بهره می‌برد که با پردازنده‌ی Leica ٬Maestro یک بافر 2 گیگابایتی (پیشرفته‌تر از بافر 1 گیگابایتی نسل پیشین) و محدوده ایزو 200 تا 6400 همراه است.

لایکا٬ کمپانی سازنده‌ی دوربین آلمانی توضیح می‌دهد که چرا محصولات این شرکت بسیار گران قیمت هستند. بدنه‌ی این دوربین از یک تریم چرمی بهره می‌برد. علاوه بر این٬ لایکا M-E در برابر نفوذ گرد و غبار و یا پاشش آب مقاوم است. البته مواظب باشید٬ چرا که این دیوایس به طور کامل در برابر نفوذ آب مقاوم نیست. از دیگر قابلیت‌های دوربین جدید لایکا می‌توان به یک نمایشگر 3 اینچی ٬TFT فیلمبرداری با وضوح ٬Full HD وای فای داخلی٬ یک باتری 1,800 میلی‌آمپر ساعتی و عکاسی پیاپی با نرخ 3 فریم بر ثانیه اشاره کرد. این دوربین از چند روز دیگر به عرضه می‌رسد٬ اما از هم اکنون قادر به پیش‌خرید آن هستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*