آپدیت جدید گلکسی اس 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10 سامسونگ قابلیت بازخورد لرزشی را به آن افزود

آپدیت جدید گلکسی اس 10 ، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای منتشر شد. با دریافت‌ آن، قابلیت بازخورد لرزشی حین کار با ژست‌های حرکتی برای مسیریابی در رابط کاربری، به گوشی اضافه می‌شود.

آپدیت جدید گلکسی اس 10 ، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای، علاوه بر پچ امنیتی ماه ژوئن، قابلیت جالب دیگری نیز در دل دارد. سامسونگ فرصت را مغتنم شمرد و همراه با انتشار جدیدترین به‌روزرسانی نرم افزاری برای گوشی پرچمدار سری S در سال 2019، قابلیت بازخورد لرزشی حین استفاده از ژست‌های حرکتی در رابط کاربری را فراهم کرد.

سه گوشی نام برده به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 اوریو عرضه شدند، سیستم عاملی که در آن، ژست‌های حرکتی با کلیدهای ناوبری همیشگی اندروید جایگزین شده است. به لطف این ژست‌های حرکتی، گشت و گذار در رابط کاربری سریع‌تر و به شکلی متفاوت‌تر از قبل امکان‌پذیر خواهد بود.

تا پیش از انتشار آپدیت جدید گلکسی اس 10 و دو گوشی دیگر خانواده Galaxy S10، خبری از بازخورد لمسی نبود، به همین دلیل کاربر از تکمیل یا عدم تکمیل صحیح یک ژست حرکتی مطلع نمی‌شد. این موضوع برای برخی کاربران سبب سردرگمی شد و آن‌ها را به بازگشت به همان کلیدهای ناوبری قدیمی در اندروید مجبور کرد.

با دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 10 در صورت تکمیل یک ژست حرکتی برای انجام هر عملی در رابط کاربری همچون بازگشت به صفحه خانه یا باز کردن منوی اپلیکیشن‌های جاری، یک ویبره کوچک احساس خواهد شد.

اسکرین شات آپدیت جدید گلکسی اس 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10

البته با دریافت جدیترین آپدیت گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، قابلیت مذکور به دستگاه‌ها اضافه شده و روی حالت غیر فعال قرار می‌گیرد. برای فعال‌سازی باید به قسمت تنظیمات Touch Vibration در اپلیکیشن Settings بروید. در صورتی که به جای‌ ژست‌های حرکتی، از همان سه کلید ناوبری همیشگی استفاده می‌کنید، با لمس آن‌ها نیز گوشی لرزش کوچکی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*