شیائومی سی سی 9 با نسخه جدید Mimoji

شیائومی سی سی 9 با نسخه جدید Mimoji عرضه می‌شود

گفته می‌شود گوشی شیائومی سی سی 9 (Xiaomi CC9)‌ قرار است همراه با نسخه جدید Mimoji عرضه شود. این قابلیت٬ مشابه Animoji اپل است.

زمانی که آیفون ایکس اپل معرفی شد٬ اپلیکیشن جذابی را به نام Animoji همراه داشت. پس از اپل٬ دیگر شرکت‌های گوشی‌سازی از روی دست آن کپی کرده و نسخه‌های مخصوص به خود این قابلیت را ساختند. نسخه‌ی مخصوص شرکت سامسونگ نیز AR Emoji نام دارد که حتی قابلیت‌های بیشتری را نیز به همراه دارد. شیائومی نیز چنین قابلیتی را به نام Mimoji ارائه کرده است که اول مختص گوشی Mi 8 بود٬ اما بعدا به دیگر گوشی‌ها نیز ورود پیدا کرد. حالا بیشتر از یک سال از این قضیه می‌گذرد و این ویژگی دیگر محبوبیت گذشته را ندارد. حالا شیائومی قصد دارد با گوشی CC9 خود٬ نسخه جدید Mimoji را به کاربران ارائه کند.

ویژگی‌های نسخه جدید Mimoji شیائومی

این امر منطقی به نظر می‌رسد که شیائومی این اپلیکیشن را با گوشی شیائومی سی سی 9 بازگرداند٬ زیرا این گوشی با هدف کاربران جوان عرضه می‌شود. نه تنها شیائومی این قابلیت را بازمی‌گرداند٬ بلکه قصد دارد نسخه‌ی جدید آن را همراه با ویژگی‌های تازه ارائه کند.

برخلاف نسخه‌ی اصلی که به چند کاراکتر نظیر Mi Bunny محدود می‌شد٬ نسخه جدید Mimoji به شما اجازه خواهد داد آواتر خودتان را بسازید. با توجه به پست ویبویی مدیر شیائومی٬ در اینجا 165 مدل مو٬‌ چهره و لوازم جانبی مختلف وجود دارد که کاربر می‌تواند هنگام ساخت آواتر خود آن‌ها را برگزیند. آواترهای آماده نیز در اینجا وجود دارد. کاربران می‌توانند از آواترهای ساخته شده عکس بگیرند٬ فیلم ضبط کنند و آواترهای خود را به نقاشی‌های مشهور جهان اضافه کنند.

گفته می‌شود شیائومی سی سی ٬9 سی سی 9 ای و سی سی 9 میتو قرار است دوم جولای (11 تیر ماه) معرفی شوند. دو مدل اصلی و میتو به دوربین سه گانه‌ی پشتی٬ نمایشگر AMOLED و اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر مجهز خواهند بود. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در اینجا حضور دارد. ضمن آنکه سنسور اصلی دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این دیگه چیه؟
    منکه نفهمیدم