گوشی سامسونگ گلکسی A90

گوشی سامسونگ گلکسی A90 شاید دوربین کشویی نداشته باشد

تاکنون شایعاتی زیادی درباره گوشی سامسونگ گلکسی A90 مطرح شده است و تازه‌ترین اطلاعات فاش شده، به صفحه نمایش و دوربین دستگاه اختصاص دارد. ظاهرا برخلاف تصورات قبلی، گلکسی ای ۹۰ فاقد مجموعه دوربینی با مکانیسم کشویی خواهد بود.

در ابتدا گمان می‌رفت گوشی سامسونگ گلکسی A90 ، همان گلکسی A80 است که با نامی متفاوت در بازارهای جدید عرضه می‌شود. اندکی بعد این محصول را به سری تازه و مرموز گلکسی R نسبت دادند. حالا اما با درز اطلاعات بیشتر، وجود گلکسی ای 90 قطعی به نظر می‌رسد. ظاهرا این دستگاه در دو مدل با شماره‌های SM-A905 و SM-A908 موجود خواهد بود و احتمالا یکی از آن‌ها، پسوند «پرو» را در نام خود خواهد داشت.

انتظار می‌رود هر دو مدل با تجهیز به اسنپدراگون 855، برای نخستین بار تراشه پرچمدار کوالکام را به سری گلکسی A وارد کنند. اما برسیم به دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A90 که گفته می‌شود مدل SM-A905، دارای مجموعه‌ای سه‌گانه با سنسورهای 5+12+48 مگاپیکسلی و قابلیت ناشناخته Tilt OIS خواهد بود. در عوض پنل عقب مدل SM-A908، از دوربین‌ سه‌گانه 5+8+48 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

اطلاعات جدیدی که در این مورد به دست آمده حاکی از آن است که بر خلاف گلکسی ای 80، در اینجا خبری از دوربین چرخان یا کشویی نیست و گلکسی ای 90 یک ماژول دوربین معمولی خواهد داشت.

گلکسی A80

گلکسی A80

دیگر جزئیات تازه، به صفحه نمایش یکی از مدل‌ها مربوط می‌شود. به گفته‌ی افشاگر سرشناس استیو مک فلای، مدل SM-A908 را با پنل Infinity-U سوپر آمولد و فول اچ دی پلاس ملاقات خواهیم کرد. سایز هر دو مدل نیز 6.7 اینچ توصیف شده است. از آنجایی که تاکنون طراحی Infinity-U را در محصولات ارزان‌تر سامسونگ شاهد بوده‌ایم، این احتمال وجود دارد که مدل SM-A905 دارای پنل باکیفیت‌تر QHD باشد تا تناسب بهتری با دوربین پیشرفته‌ی دستگاه برقرار شود.

البته نکته عجیب اینجاست که طبق اطلاعات درز کرده، مدل SM-A908 به شبکه 5G متصل خواهد شد؛ اما دیگر مدل گوشی سامسونگ گلکسی A90 از چنین  قابلیتی برخوردار نخواهد بود. شاید هم قصد کمپانی سازنده این است که با کاستن از برخی امکانات مدل 5G، هزینه تولید و قیمت آن را پایین نگه دارد که می‌تواند ایده جالبی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*