هواوی میت 20 پرو

رندر جدیدی از پنل پشتی هواوی میت 30 منتشر شد

پنل پشتی هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) شیشه‌ای بوده و یک ماژول دوربین مربعی روی آن سوار خواهد شد. با در نظر گرفتن این اطلاعات، به تازگی رندری از هواوی میت ۳۰ طراحی شده است.

بلافاصله بعد از افشای تصویری واقعی از پنل پشتی هواوی Mate 30، نوبت به طراحی رندری بر اساس آن رسید. تصویر رویت شده در مطلب قبلی، فاقد جزئیات کافی بود، اما در جدیدترین رندر پنل پشتی هواوی میت 30 به خوبی می‌توان به سبک طراحی این گوشی پی برد.

این رندر برای اولین مرتبه توسط وب سایت Techindeep منتشر شد. در حالی که ماژول مربعی شکل پرچمداران خانواده Mate 20 توجه بسیاری از کاربران و حتی گوشی‌سازان را به خود جلب کرد و شرکت‌های بیشتری از این نوع طراحی الهام گرفتند، اما بزرگترین گوشی‌ساز چینی، به نظر تصمیم گرفته در پنل پشتی هواوی میت 30 از دوربینی با شکل کاملا متفاوت استفاده کند.

برخلاف دوربین هواوی میت 20، در اینجا چهار سنسور (به جای سه سنسور) وجود داشته و هر یک از آن‌ها، به شکلی متقارن، در کناره‌ای از دایره قرار گرفته است. اگرچه بعد از رویت تصویر واقعی پنل پشتی هواوی میت 30 در روز گذشته تصور کردیم فلاش ال ای دی در میانه ماژول، وسط چهار سنسور اصلی، قرار خواهد گرفت، اما طبق رندر جدید، این عنصر زیر پایین‌ترین سنسور واقع شده است.

رندر پنل پشتی هواوی میت 30

پنل پشتی هواوی میت 30

مشخصات فنی هواوی میت 30

هواوی میت ۳۰ به نمایشگری 6.7 اینچی از نوع امولد با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، جزو مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن روال دنبال شده در پرچمداران سری P و برند Honor در سال 2019 و همچنین رویت رندر پنل پشتی هواوی میت 30، در استفاده از دوربینی چهارگانه در این گوشی هیچ شکی وجود ندارد. توانایی زوم اپتیکال 5 برابری و دیجیتالی 50 برابری جزو مهم‌ترین قابلیت‌های هواوی میت 30 به شمار می‌روند.

اعلام زمان عرضه هواوی میت ایکس و هواوی میت 30 5G علاوه بر ارائه دیدی خوب به ما درباره زمان معرفی و عرضه گوشی های خانواده Mate 30، از در راه بودن نسخه‌ای با توانایی پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل برای هواوی میت 30 خبر داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*