هواوی آنر 20 پرو ماسکینو

هواوی آنر 20 پرو ماسکینو (Moschino Edition) فردا عرضه می‌شود

آنر 20 پرو یکی از بهترین پرچمداران کنونی بازار، مجهز به دوربینی چهارگانه و تراشه‌ای 7 نانومتری است. در روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نسخه جدید این گوشی با نام هواوی آنر 20 پرو ماسکینو (Huawei Honor 20 Pro Moschino Edition) عرضه خواهد شد.

فردا قرار است در بحبوبه جنگ تجاری بین دو کشور چین و آمریکا، که بزرگترین گوشی‌ساز چینی را شدیدا به دردسر انداخته است، نسخه جدید پرچمدار کنونی برند Honor عرضه شود. این گوشی هواوی آنر 20 پرو ماسکینو نام دارد. با توجه به مشکلات کنونی که اکنون هواوی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، زمان عرضه این گوشی بعد از رونمایی مشخص نبود، اما اکنون به این موضوع پی برده‌ایم.

هواوی آنر 20 پرو ماسکینو اکنون در فروشگاه آنلاین هواوی به آدرس Vmall.com قرار داشته و به خاطر  داشتن طراحی متفاوت، با قیمتی متفاوت در مقایسه با نسخه عادی به فروش می‌رسد. از فردا می‌توان هواوی آنر 20 پرو ماسکینو را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شرکت سازنده آن خریداری کرد.

هواوی آنر 20 پرو ماسکینو را باید همان آنر 20 پرو در بدنه‌ای تمام مشکی (نسخه رنگ با نام فانتوم بلک شناخته می‌شود) دانست که روی پنل پشتی آن، نشانی طلایی رنگ با عنوان “THIS IS NOT A MOSCHINO PHONE” (این یک گوشی ماسکینو نیست) وجود دارد. در تصویری که پیش از آغاز عرضه گوشی متشر شده است، روی صفحه نمایش آن عبارت “THIS IS NOT A MOSCHINO WALLPAPER” (این یک تصویر پس‌زمینه ماسکینو نیست) دیده می‌شود که به طور واضح، مربوط به تصویر پس‌زمینه تم اختصاصی توسعه یافته برای هواوی آنر 20 پرو ماسکینو است.

تصاویر هواوی آنر 20 پرو ماسکینو

نسخه ماسکینو، از نظر مشخصات فنی، تفاوتی با نسخه عادی ندارد. مغز متفکر گوشی تراشه کایرین 980 بوده و 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. ماژول دوربین چهارگانه دستگاه نیز یکسان است؛ یک سنسور 48 مگاپیکسلی رنگی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و همچنین یک سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی قرار دارد. آنر 20 پرو را باید اولین گوشی هوشمند مجهز به یک سنسور ماکرو (با رزولوشن 2 مگاپیکسل) دانست که عکاسی از اشیای دارای اندازه کوچک را امکان‌پذیر می‌کند.

از نظر حافظه، تنها یک نسخه برای این گوشی وجود داشته و به قیمت 555 دلار به فروش خواهد رسید. در نتیجه بین هواوی آنر 20 پرو ماسکینو و نسخه عادی آن اختلاف زیادی از نظر قیمت وجود ندارد آنر 20 پرو مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی، اکنون به قیمت 500 دلار قابل خریداری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*