بازی Apex Legends

فصل دوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) امروز در دسترس قرار می‌گیرد

تا ساعاتی دیگر فصل دوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) منتشر خواهد شد تا بازیکنانش را با چالش‌های جدید و جذابی مواجه کند. در ادامه با جزئیات بیشتری از فصل دوم بازی اپکس لجندز (Apex Legends) با گجت نیوز همراه باشید.

در E3 2019 اطلاعات جامعی از فصل دوم بازی Apex Legends در اختیار بازیکنان قرار گرفت و EA وعده داد در فصل دوم بازی می‌توانیم انتظار بتل‌پسی با محتویات بهتر، شخصیت و اسلحه‌هایی جدید را داشته باشیم و در نقشه Kings Canyon نیز تغییراتی اعمال خواهد شد. همچنین هیولاها، دایناسورها و نهنگ‌هایی به دنیای بازی اضافه می‌شود.

فصل دوم بازی اپکس لجندز امروز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و با آغاز این فاز از بازی، اسلحه جدید L-Star LMG از بازی Titanfall به این اثر اضافه می‌شود. این سلاح نسبت به دیگر اسلحه‌های هم‌رده در بازی، از سرعت کمتری برخوردار است، ولی به واسطه نوع هدفگیری و قدرت تخریب بالایی که دارد قادر است نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. همچنین می‌بایست مراقب داغ شدن و از کار افتادن اسلحه L-Star LMG هم باشید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، از امروز شخصیت Wattson نیز در اختیارتان قرار می‌گرید که کارهای جالبی با الکترسیته انجام می‌دهد.

بسیاری از بازیکنان ایرانی طی ماه‌های گذشته برای تجربه اپکس لجندز دچار مشکل بودند، اما طبق اخبار منتشر شده، بازیکنان حالا می‌توانند بدون هیچ مشکلی به انجام این بازی بپردازند و از داخل ایران به سرورهای آن متصل شوند که خبر بسیار خوبی برای دوست‌داران بازی‌های آنلاین است.

بازی اپکس لجندز بیش از 50 میلیون مخاطب در سرتاسر جهان دارد و به دلیل رایگان بودن، بازیکنان زیادی به سوی آن گرایش پیدا کرده‌اند. در این بازی بتل رویال، شما باید با یک تیم سه نفره، در یک نقشه 60 نفره به مبارزه بپردازید و با نابودی دشمنان، به عنوان آخرین گروه، زنده بمانید.

نظر شما در مورد این بازی Respawn Entertainment چیست؟ آیا به تجربه فصل دوم این اثر خواهید نشست؟ نظرات خود پیرامون بازی اپکس لجندز را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*