مک بوک پرو جدید

مک بوک پرو جدید اپل در سایت FCC رویت شد

اطلاعاتی مربوط به مک بوک پرو جدید اپل در سایت FCC دیده شد. این اطلاعات نشان می‌دهند اپل می‌خواهد نسخه‌ی 13 اینچی فاقد تاچ بار MacBook Pro 2019 خود را به‌روز کند.

انتظار می‌رود اپل به زودی از نسخه‌های جدید مک بوک پرو جدید خود در سایزهای مختلفی عرضه شوند. آخرین مدل‌های مک بوک پرو 13 اینچی و 15 اینچی اپل دو ماه پیش بود که معرفی شدند. این نسخه‌های رفرش شده از پردازنده‌های به‌روزشده و کیبورد پروانه‌ای بهره می‌برند.

جزئیات مک بوک پرو جدید اپل

مک بوک پرو جدید

این به‌روزرسانی‌ها تنها مختص نسخه‌های همراه تاچ بار بودند و به‌روزرسانی خبری از نسخه‌های فاقد تاچ بار نبود. حال٬ نسخه‌ی فاقد تاچ بار مک بوک پرو جدید اپل در سایت FCC رویت شده است. این دیوایس با شماره مدل A2159 در اسناد FCC ثبت شده است. یکی از اسناد این سایت برچسبی را در پایین دیوایس٬ در قالب یک تصویر نقاشی نشان می‌دهد.

این لپ تاپ حداکثر جریان 20.3 ولت و 3 آمر را ارائه می‌کند که برابر با 61 وات است و این جریان فقط مختص به نسخه‌ی 13 اینچی فاقد تاچ بار مک بوک پرو جدید است. نسخه‌های 15 اینچی معمولا با شارژر قدرتمندتر 87 وات عرضه می‌شوند.

شایعات می‌گویند اپل قصد دارد یک نسخه‌ی 16 اینچی از مک بوک پرو با حاشیه‌های باریک‌تر صفحه را عرضه کند. هنوز شایعات کمی در ارتباط با این دیوایس وجود دارد.