نیمی از مردم آمریکا مدل گوشی خود را نمی‌توانند تشخیص دهند

نیمی از مردم آمریکا مدل گوشی خود را نمی‌دانند!

طبق تحقیقاتی که توسط شرکت دکلاتر صورت گرفته است، نیمی از مردم آمریکا نمی‌دانند از چه مدل گوشی هوشمندی استفاده می‌کنند و یک سوم آنها تصور می‌کنند که گوشی موبایلشان از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند!

دکلاتر شرکتی آمریکایی است که در زمینه فروش گجت‌های قدیمی فعالیت می‌کند. این شرکت اخیرا گزارشی از آنالیز بازار محصولات دسته دوم در ایالات متحده را منتشر کرده که شامل اطلاعات جالبی می‌شود. طبق این تحقیقات، نیمی از کسانی که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند توانایی تشخیض گوشی حود را با مشاهده یک تصویر نداشته‌اند.

نکته جالب دیگر در این تحقیقات این است که یک سوم از این افراد معتقدند محصول مورد استفاده آنها قابلیت پشتیبانی از ارتباطات فوق پیشرفته 5G را دارد. این در حالی است که در زمان انجام تحقیقات، محصولات مجهز به مودم 5G هنوز به صورت رسمی وارد بازار ایالات متحده نشده‌ بودند.

دکلاتر در تحقیقات خود با افرادی در سنین مختلف مصاحبه کرده است تا بررسی کند که این افراد چقدر و چگونه از گوشی هوشمندشان در طول روز استفاده می‌کنند. اکثر افرادی که در مصاحبه شرکت کرده بودند گفتند که طی 12 ماه گذشته گوشی هوشمندشان را تعویض کرده‌اند. 31 درصد از این افراد علت تعویض گوشی هوشمندشان را خرابی آن مطرح کردند، در حالی که تنها یک چهارم از این افراد، نیاز به گوشی هوشمند سریع‌تر را دلیل اصلی تعویض گوشی هوشمندشان دانستند.

نیمی از مردم آمریکا مدل گوشی خود را نمی‌توانند تشخیص دهند

در ادامه تحقیقات، متخصصان دکلاتر تصویری از گوشی هوشمند هر فرد را به وی نشان دادند، اما نکته جالب این بوده که نیمی از این افراد قادر به تشخصی گوشی هوشمندشان نبودند. این در حالی است که 71.32 درصد از دارندگان گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ قادر به تشخیص این محصول بودند. شاید علت این امر نیز نوع تبلیغات شرکت سامسونگ بوده است که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را با یک عدد 9 بزرگ روی نمایشگر تبلیغ می‌کرد.

گلکسی اس 9

سوال بعدی محققان دکلاتر در مورد تکنولوژی 5G بوده است. از میان شرکت‌کنندگان 31 درصد گفته‌اند که محصولشان مجهز به ارتباطات 5G است و 62 درصد نیز گفته‌اند از وقتی که از ارتباطات 5G استفاده می‌کنند شاهد بهبود در عملکرد گوشی هوشمندشان بوده‌اند. این در حالی است که چنین تکنولوژی در آن زمان هنوز فعال نشده بود و همچنین محصولات مورد استفاده آنها فاقد مودم 5G بوده است.

نیمی از مردم آمریکا مدل گوشی خود را نمی‌توانند تشخیص دهند

از آنجایی که شرکت دکلاتر روی محصولات ریفربیشد شده کار می‌کند در این مورد نیز سوال پرسیده است. بسیاری از کاربران معتقدند که با خرید چنین محصولی تا 399 دلار می‌توانند صرفه‌جویی کنند، اما تنها 6 درصد از آنها چنین دستگاهی دارند. محصول ریفربیشد شده به محصولی گفته می‌شود که در زمان عرضه با مشکلاتی مواجه شده و به کارخانه بازگشته است. سازنده این محصول نیز با رفع معایب، آن را به قیمتی کمتر دوباره به بازار فرستاده است.

نیمی از مردم آمریکا نشان داده‌اند که علاقه‌مند به خرید محصولات ریفربیشد شده هستند، اما مشکل اصلی آنها با خدمات وارانتی است. در حال حاضر از این تعداد، 44 درصد معتقدند که خدمات پس از فروش این محصولات کافی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. شما که میگی اونها گیجن خداوکیلی یک نگاه به خودت هم بنداز

  2. گوشی که چیزی نیست یه تحقیق شده بود اکثر سویسی ها حتی رییس جمهور کشورشون رو نمی شناسند .
    حالا خودت بگو علت اینکه در کشور ما همه سیاستمدار هستند چی هست

  3. واقعا درک شون نمی کنم چرا اینقدر خلن؟؟؟؟

  4. تو ایران مردم پول ندارند و همینه که یک نفر براش مهمه یک گوشی داشته باشه که 4g ساپورت کنه و اندرویدش بالا باشه

    چون به لطف سیستم، همه مردم فقیر هستند، مردم خیلی دقت و تامل می کنند روی مشخصات گوشی موبایل

    البته تو امریکا مردم دزد نیستند و بنداز بنداز نیست و اعتماد وجود داره و کشوری که متوسط حقوق پرداختیش بالای ۴ هزار دلار هست، زیاد مثل ما فکر نمی کنه چون با پولی که داره، بهترین ها رو تصاحب می کنه

    با سپاس

  5. فک کردین سطح دغدغه مردم امریکا اینقدر پایینه !
    که درگیر مدل گوشی و … باشن
    ماها از سر نداری خودمونو با موضوعات فرعی گرم میکنیم

  6. خر تر از مردم آمریکا تا الان ندیدم

  7. ینی اینقدر گیجن ؟؟ یا براشون شاید مهم نیست

  8. خدایی با چه امیدی این جوری فک کردن .
    ولی خوب گیج هستنا.