تجهیزات مخابراتی هواوی

تجهیزات مخابراتی هواوی بهترین انتخاب اپراتورها برای توسعه شبکه 5G هستند

برای اپراتورهایی که در پی پیاده‌سازی نسل پنجم شبکه موبایل (5G) هستند، تجهیزات مخابراتی هواوی بهترین گزینه برای استفاده محسوب می‌شوند. این موضوع بر اساس گزارش جدید GlobalData مشخص شد.

شرکت GlobalData به تازگی گزارشی از اولین رنکینگ (سطح) دسترسی به شبکه رادیویی 5G یا 5G RAN منتشر شده است. در این گزارش پنج سازنده بزرگ تجهیزات مخابراتی در دنیا یعنی اریکسون، هواوی، نوکیا، سامسونگ و زد تی ای مورد بررسی قرار گرفتند.

طبق تحقیق GlobalData، چهار کلید اصلی تعیین‌کننده برای اپراتورهای موبایل طرفیت باند پایه (Baseband)، گستره محصولات RF (فرکانس رادیویی)، آسودگی در پیاده‌سازی و نحوه توسعه تکنولوژی به شمار می‌روند.

تجهیزات مخابراتی هواوی

محصولات 5G RAN هواوی روی هم رفته دارای بیشترین میزان توانمندی بوده و از نظر هر چهار معیار اعلام شده در بالا، بالاتر از محصولات رقبا قرار می‌گیرند. ظرفیت باند پایه آن‌ها بسیار بالا بوده و برای کاربران نسل پنجم شبکه موبایل اپراتورها آماده هستند. محصولات RF این شرکت طیف وسیعی را شامل شده و در طراحی‌شان، سناریوهایی مختلفی که اپراتورها حین پیاده‌سازی با آن‌ها رو به رو خواهند شد در نظر گرفته شده است. از نظر توسعه تکنولوژی، سخت افزارهای هواوی به سادگی قابل ارتقا برای تطبیق با نسل پنجم شبکه موبایل هستند. به همین دلیل اپراتورهای موبایلی که هم‌اکنون از آنتن‌های مخابراتی هواوی استفاده می‌کنند، نیازمند صرف کمترین هزینه برای ارتقا به 5G خواهند بود.

محصولات اریکسون بیشتر از نظر آسودگی در پیاده‌سازی در وضعیت خوبی قرار دارند، اما همچنان از این نظر زیر پشت زیر هواوی قرار می‌گیرند. به عبارتی تجهیزات مخابراتی هواوی و اریکسون را به راحتی می‌توان نصب کرد.

روی هم رفته تجهیزات مخابراتی هواوی بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌سازی نسل پنجم شبکه موبایل به شمار می‌روند. قرارگیری این شرکت در صدر جدول پرفروش‌ترین سازندگان تجهیزات مخابراتی بدون دلیل نبوده است. حدود یک سال و نیم پیش، هواوی جایگاه بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی را از اریکسون ربود و در صدر قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ولی خدایی نخوای پا رو حق بزاری اونم خیلی بد میستا .