رنگ جدید هواوی پی 30

رنگ جدید هواوی پی 30 در سکوت خبری معرفی شد

رنگ جدید هواوی پی 30 (Huawei P30) بدون اعلام رسمی معرفی شد. نسخه اصلی P30 Pro تغییرات جزئی با نسخه‌های دیگر این گوشی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

کاربران چینی گزارش داده‌اند که رنگ جدید هواوی پی 30 در سکوت خبری معرفی شده است. این نسخه‌ی جدید همراه با نسخه‌های گرادیان آئورا، کهربایی، طلوع خورشید شفاف، مشکی و سفید صدفی عرضه خواهد شد. این گوشی که 580 دلار قیمت دارد، از یک رم 6 گیگابایتی به علاوه حافظه‌ی 128 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود.

پیکربندی متفاوت رنگ جدید هواوی پی 30

رنگ جدید هواوی پی 30

جدا از پیکربندی حافظه، بین رنگ جدید هواوی پی 30 با سایر نسخه‌های معرفی شده تفاوت سخت افزاری وجود ندارد. این گوشی از یک نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و در بریدگی بالای آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حضور دارد. دل قلب تپنده‌ی آن تراشه‌ی کایرین 980 حضور دارد و یک باتری 3.650 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. در پشت، دوربین سه‌گانه‌ای با پیکربندی سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو قرار دارد. این سنسورها برای جذب بیشتر نور، از فیلتر جدید RYYB استفاده می‌کنند. در اینجا یک موتور عکس مبتنی بر هوش مصنوعی نیز حضور دارد.

یکی از قابلیت‌های جذاب هواوی پی 30، فناوری GPU Turbo 3.0 است. این فناوری با دستکاری در عملکرد گرافیکی دیوایس، پردازش گرافیکی سیستم را بهبود می‌بخشد.